PĂ„ vĂ€g!! 😘

Vilken helg!! Efter 3 veckan avklarad pĂ„ jobbet sĂ„ kĂ€nns det som att man kommit in i rutinerna och det blir bara mer och mer klart vem jag vill kunna vara/bli. Jag har alltid trott att jag varit trasig i kanterna men jag har trĂ€ffat trasiga mĂ€nniskor, det ger ett klart perspektiv pĂ„ att allt kunde varit sĂ„ mycket vĂ€rre. Detta Ă€r defenitivt rĂ€tt yrkesval för mig och jag kĂ€nner mig Ă€ntligen hemma. Jag behöver kĂ€nna att jag gör skillnad i nĂ„gon annans liv Ă€ven om det inte ger detsamma tillbaka. För av nĂ„gon anledning tar jag bĂ€ttre hand om min egen personliga utveckling just dĂ„. 

Annars har helgerna senaste tiden mest innehĂ„llit mest hĂ€ng pĂ„ en filt i solen lite avskilt i liten grupp varvat med bubbelbad och sĂ„klart massa bebismys. 
Vad Ă€r de som gör att man blir sĂ„ bebis sjuk nĂ€r nĂ„gon nĂ€ra fĂ„r barn??? 
Man tror man borde ha glömt hur man hanterar en sĂ„ liten varelse. 
Och man blir lika förvĂ„nad varje gĂ„ng att erfarenheterna och kunskapen kĂ€nns fĂ€rska pĂ„ nytt. Det Ă€r en helt sjuk kĂ€nsla. 

5 dagar kvar till jubileumspelningen i Malmö kÀnns sjukt nice!! Fattar knappt att det Àr 3 Är sen han satte mig pÄ scenen för första gÄngen, tiden dÀr har gÄtt fort och jag kÀnner ÀndÄ samma instÀllning till de som frÄn början, jag hade aldrig nÄn plan pÄ att de skulle bli sÄhÀr. Snart kom jag pÄ att de kunde ge bra pengar. DÀrefter insÄg jag att passionen minska och pengarna styrde mig lite. DÀrefter tappa jag lite lusten att göra det jag egentligen Àlskar mest och lÀngtar till... Dansa i timmar i solen pÄ fester/festivaler. Lusten att ens festa försvann en lÀngre period. Sen drog jag i nödbromsen och tog ett hemligt brejk. TÀnkte sÄhÀr om jag lÄter dagarna gÄ, undviker att lÄta pengarna locka mig att spela. LÄter bli att gÄ pÄ events och fester tills den dan jag blir sÄ sugen pÄ att bara dra ivÀg pÄ Àventyr och dansa natten lÄng, nÀr man inte lÀngre kan mottstÄ.
DÀr har jag varit under vÄren.
Jag kommer aldrig vilja jobba 24/7 med musiken, jag tappar gnistan pĂ„ 2 sekunder varje gĂ„ng jag kommer i nĂ€rheten av möjligheten att tjĂ€na bra pĂ„ fasta kvĂ€llar i mĂ„naden. 
DĂ€remot fĂ„r jag inte nog om jag bara gör det nĂ€r passionen styr. Jag Ă€r en vĂ€der junkie och emetionellt lagd med höga krav pĂ„ vilket djupt plan allt jag gör mĂ„ste kĂ€nnas hela vĂ€gen in. Det lĂ„ter ju onödigt jobbigt, men antingen gör man nĂ„got hela vĂ€gen eller sĂ„ gör man det inte alls. Det blir naturligt genuint som skapas dĂ„. Det blir nĂ„got unikt. KĂ€nslor som förmedlas och sĂ€nds ut. 
Det Àr vad jag vill leverera!!


Dags att sova... Klockan ringer snart!! 😉😉 

✹💖 Sweet Dreams!! 💖✹










Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0