✹💖 Indian Spirit 2015 💖✹

Jag finner inga ord som Àr Starka nog för att Beskriva hur Mycket Indian Spirit resan betydde för Mig.
Jag visste att Du va sÄ RÀtt sÀllskap att Äka med men Jag kunde Aldrig drömma om hur sjukt djupt Jag sÄg in i din SjÀl, dÀr nÄnstans redan första dagen. Det har varit sÄ mÄnga trista stunder som tidigare blockerat min syn. SÄ mÄnga saker som egentligen handlade om att Jag blivit sÄ RÀdd för att visa nÄgon KÀnsla alls, rÀdd för att bli avisad och starta en ny inre konflikt mellan vad Jag Vet och vad Jag KÀnner.

Vi har rest sÄ lÄngt tillsammans bÄde ihop och vid sidan om. Men faktiskt sÄ finns dÀr en sak som aldrig försvann. Du har en förmÄga att pÄverka mig till att stÀndigt vilja bli ett BÀttre Jag utan att sÀga ett ord.
Du kan se mina styrkor, mina svagheter, Min SjÀl och tillsammans har vi bevisat mÄnga gÄnger om att vi kan ta precis vilken situation som helst och göra den till det BÀsta som finns i VÀrlden... Helt Magiskt!
Jag blir sĂ„ Stark som mĂ€nniska och kan klara vilken pressad sits som helst sĂ„ lĂ€nge jag har dej nĂ€ra vid min sida. Vi Ă€r BĂ€st... Du Ă€r BĂ€st och det Finaste Jag vet Daniel, sĂ„ Tack för att du finns! 💖

Resan blev precis sÄ grymt nice som jag visste den skulle bli.... Men gÄnger 10. Hela vÄrt crew innehöll exakt allt för att kunna motstÄ vilken line-up crash eller blÄsigt vÀder som helst. Galet vad energier kan sprida Lycka med rÀtt kombo av mÀnniskor.
Jag ser defenitivt fram emot nĂ€sta Äventyr och hoppas vi alla tillsammans kan fĂ„ skapa massor av mer Magi... För det Ă€r precis vad det va... Helt Ofattbart Magiskt!!! 

VÀl hemma igen sÄ tog jag upp Att-Göra-Listan igen. Och nÄnstanns mitt i All Kaos sÄ har jag Aldrig varit sÄ BestÀmd som jag Àr nu inombords.
Jag ser det lite som sÄhÀr... Jag har vÀnner runt mig som drabbats av den ena efter den andra Olyckliga sjukdoms historia. NÄn stanns SkrÀmde det mig att jag inte brytt mig sÄ mycket om mitt egna VÀlmÄende och min kropp. Jag skÀms nÀstan över att sÀga att jag tidigare bara vifta bort de faktiska Konskvenserna jag utsatt mig sjÀlv för under sÄ mÄnga Är. Jag tror inte lÀngre att jag Àr Untouchable. DÀremot vet jag att jag Àr Född med en gÄva av bra gener som jag sjÀlv förgiftat av olika laster.
Jag har bestÀmt mig för att leva ett sundare liv. Jag har en tidsplan, jag har ett mÄl. Min resa har börjat och de Àr tufft just nu att vara utan Socker som har varit en av mina största tyngder i livet.

Jag har haft Tur att se ut som Jag gör efter graviditeter ect ect
Samtidigt tÀnker jag... Om jag skulle göra mitt bÀsta för att leva sundare och trÀna kontinuerligt... Hur Grymt Mycket BÀttre skulle Jag kunna se ut dÄ??? Och hur mycket bÀttre skulle min kropp kunna mÄ???

VÀrlden blir precis sÄ Awesome som vi SjÀlva VÀljer att den ska vara, Alla har ett Val... Jag har gjort Mitt!!!














Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0