✹💖 Soulmate 💖✹

NÀr nÄgot gÄr bra, sÄ MÄste dÀr komma nÄgot dÄligt emellan. Jag kan bli Arg, men Aldrig styra över hur andra beter sig. Jag kan bli Ledsen, Men Aldrig pÄverka hur andra VÀrderar mig. Jag kan bli SÄrad, men Aldrig förhindra att mÀnniskor slutar dela ut Svek och TaggtrÄd.
Jag kan dÀremot SjÀlv VÀlja vem jag slÀpper nÀrmre inpÄ.

Är det BĂ€ttre att bli bitch-slappad i ansiktet med Sanningen, Ă€n att bli Kysst av en Lögn?!?!

Jag vet faktiskt inte, grÀnserna har en förmÄga att raderas ut under perioder med nÄgot som Àr en invand rutin.
Jag har sett sÄ mycket, jag hört desto mer. Men nu har jag tÀnkt efter.

 Finns det ens nĂ„gon skillnad pĂ„ KĂ€rlek och Upphöjd glĂ€dje?!?

Är orden som alltid pĂ„börjar resan ocksĂ„ bara en intrĂ€nad rutin?!?

Dom dĂ€r disskutionerna dĂ€r det vĂ€nds frĂ„n Pointless till nödvĂ€ndigt att  ses, varför finns dem?!?!

Att till och med dÄ, fortsÀtta söka i hopp om en framtid med nÄgon, varför gör man ens sÄ?!?!

 Jag hade inte tĂ€nkt lĂ„ta nĂ„gon öppna den dörren igen pĂ„ LĂ€nge. Varför lĂ€t Vi de gĂ„ sĂ„ lĂ„ngt?!?!

Jag hade accepterat hur lös och oseriös denna relation blivit. 
Insett att vi vÀrdera varandra vÀldigt olika. FörstÄtt att Vi aldrig kommer att FörstÄ.

Men nu sitter jag Ă€ndĂ„ hĂ€r och upprepar vĂ„r konversation i huvet. 
Försöker ta in alla orden. 
Och Inser att Jag kan bli hur bra som helst, stabilisera, organisera och ha en seriös vĂ€rdefull sida som svart pĂ„ vitt visar att... Jag klarar vilka utmaningar som helst. 
Jag kommer Aldrig att vara TillrÀcklig Bra ÀndÄ.

BILD!!!!
 
Att slippa lÀgga tid pÄ smÀrta och tÄrar, nÀr Ingen av oss verkar lÀra sig ett skvatt av det ÀndÄ.
VÄra FrÄgor kommer Alltid stÄ Utan Svar, de bara Àr sÄ.

Vi Ă€r nog bara den Omöjliga Ekvationen som mĂ„ste lĂ€mna alla oskrivna blad i boken. StĂ€ndigt pĂ„börja nya kapitel, men aldrig nĂ„nsin faktiskt skriva nĂ„t klart. 

Jag hoppas din tro om alla rutiner leder dej bort till nĂ„gon ny. Jag hoppas jag tröttnar pĂ„ att kĂ€nna som jag gjort sĂ„ hemskt lĂ€nge nu. Alltid lĂ€ngst inne, den allra nĂ€rmsta med kĂ€nslomĂ€ssigt rum pĂ„ oĂ€ndligt djup... Men Alltid samtidigt den samma mĂ€nniska som stĂ„r utanför dörren, och Aldrig fĂ„r komma in... 

Du sĂ€ger att jag Alltid ska minnas att Jag Ă€r Älskad och Vacker. Och Ă€r en du bryr dej sĂ„ Mycket om. 
ÄndĂ„ Ă€r det mig du stĂ€nger ute, det Ă€r mig du alltid kastar bort. 

Är det dĂ„ konstigt att jag Alltid kommer att fĂ„ stĂ„ dĂ€r och undra... Hur Älskad och Vacker tror Du jag kĂ€nner mig Nu?!?!


Vi Ă€r Inget som Ă€r pĂ„ Riktigt, Vi Ă€r bara ett Litet Äventyr just Nu. Vi Ă€r Inget som Ă€r sĂ„ Viktigt, Vi Ă€r bara UnderhĂ„llningen mellan Början och Slut. Vi pratar nĂ€stan Aldrig om nĂ„gra KĂ€nslor, för det Ă€r ju inte sĂ„ att Vi ska följa varandra Livet ut. 
Vi kallar det varken KĂ€rlek eller VĂ€nskap.
Vi tar Aldrig nĂ„gra Faktiska Beslut. 

Det Ă€r det som Ă€r de Fina och de Vackraste med oss. Vi stannar helst i Fantasin och Sagornas vĂ€rld, Vi passar inte in i varandras Verklighet, bara att Ge Upp. 
Vi Àr bara INGET Jag och Du...!!!
      Sorgligt!!












Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0