✹ Elements ✹

BestĂ€mde mig för att göra ett random Ensamvargs upprdrag i helgen. Hade vĂ€l egentligen hundra ork eller lust, Viljan inombords tyckte det var precis vad Jag Behövde. Satt mig pĂ„ tĂ„get och letade mig mellan hĂ„llplatser i Danmark. Samlades frĂ„n alla möjliga destinationer. SĂ„ mĂ„nga man inte sett pĂ„ lĂ€nge. 
Hann inte mer Ă€n pĂ„ shuttlebussen förrĂ€n Ă€nnu fler kĂ€nda ansikten dök upp. AlltsĂ„ Elements Dk... Whaa! Imponerande lokaler och levande deko... Och all den BĂ€sta musiken. Och danskar sĂ„klart!!! 😉

Men just den hÀr gÄngen var de för mycket folk pÄ för liten yta, sÄ att ha egen space och dansa pÄ, var totalt omöjligt!!!
SĂ€ga vad dem vill men Danskar vet hur man hĂ„ller igĂ„ng festen. 
Omöjligt var de ocksÄ att Hitta nÄgon man blivit av med efter 2 sekunder.
Vart man Ă€n vĂ€nde sig sĂ„ var dĂ€r sĂ„klart en annan dansk man kĂ€nde som man inte sett pĂ„ lĂ€nge. MĂ„nga försök till disskutioner i den ljudvolymen. Hahaha 😜 Men som vanligt i Dk kĂ€nde man sig Lite som hemma liksom. 
Men över lag sĂ„ va det Shyssta fĂ€rgglada Vibes och Leende MĂ€nniskor i varje vrĂ„. Sjukt Fett!! 

Vet inte hur de blev sĂ„ men med ett par inblandade helsingborgare som övertala mig att efterfesta dĂ€r, sĂ„ tĂ€nkte jag lite, why not?!?  
Sagt och gjort sĂ„ Ă€r de nog de BĂ€sta jag kunde gjort pĂ„ lĂ€nge. MĂ€nniskor man Saknat att Skratta med. Och nya ansikten att lĂ€ra kĂ€nna. 
KĂ€nde mig mer död Ă€n levande nĂ€r jag vĂ€l nĂ„dde min port. Tur det inte Ă€r sĂ„ ofta. 😜
Ensam Vargs Uppdrag- Done!

Vet ni vad... Alla skulle haft en         ✹💖Emelie 💖✹
Det spelar ingen roll om vi ses ofta eller sÀllan för dÀr finns Ingen som Àr sÄ Okomplicerad som Du. Inte heller nÄgon som kan Muntra upp en nÀr man Àr Nere bara sÄdÀr. Det finns inte heller nÄgon som jag klickat sÄ
Bra med frĂ„n dag ett och i hela 14 Ă„r  utan nĂ„got Trassel alls. Jag Ă€r sĂ„ Glad att Du finns i Mitt Liv. Och att Du FörstĂ„r mig precis som Jag Ă€r. 💖 Tacksam. 💖 Love You! 💖















Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0