DJ Life!!

Tiden bara rullar pĂ„. Det Ă€r konstigt att kalendern har en förmĂ„ga att fylla sig sjĂ€lv, nĂ€r hjĂ€rtat grĂ„ter. Det blir större och större för varje gĂ„ng bokningarna ramlar in. Det Ă€r helt galet sjukt att sĂ„ upptagna mĂ€nniskor som Ă€r helt överösta med artister och Djs faktiskt hittar mig. KĂ€nner mig uppskattad samtidigt som jag kĂ€nner mig nere pĂ„ andra plan. Det kan ibland kĂ€nnas jĂ€kligt ensamt att vara jag. Tiden Ă€r ju sĂ„ knapp för att Ă„ka ivĂ€g pĂ„ nöjen, blir ju lite mitt jobb det hĂ€r ocksĂ„. Just nu innehĂ„ller kalendern 4 stora spelningar och 2 smĂ„, samt 1 festival spelning Ă€n sĂ„lĂ€nge. Men ju nĂ€rmre december vi kommer ju fler kommer det att bli, det Ă€r jag sĂ€ker pĂ„. Saken Ă€r att betalningen Ă€r för bra för att sĂ€ga nej till, och lusten att gĂ„ ut för nöjes skull finns inte nĂ€r jag Ă€r ledig. 

Att sen Lyckas trĂ€ffa nĂ„gon som man kan dela Livet med pĂ„ den lilla marginal av tid som Ă€r över, kĂ€nns Omöjligt. Men nĂ€r man vĂ€l kommer sĂ„ lĂ„ngt, drar man sig pĂ„ nĂ„t sĂ€tt tillbaks omedvetet för att slippa riskera att kĂ€nna sig otillrĂ€cklig eller sĂ„rad. För det tar en himla massa tid att lĂ€ka ifrĂ„n ocksĂ„. 
Vad jag behöver just nu Ă€r nĂ„got mer platoniskt Ă€r passionerat. Fakta svart pĂ„ vitt istĂ€llet för bullshit. NĂ„gon att dela alla dessa resor och upplevelser med. NĂ„gon som faktiskt bara Ă€r Min. 

Jag hade en plan sen satte jag vÀrlden pÄ paus. Smider för fullt för att bestÀmma nÀsta steg, men invÀntar fortfarande kÀnslan och lusten att trycka pÄ start igen.
För jag vet vad jag söker, följer mina listor för fullt. Jag vet vilka mÀnniskor jag vill ha i mitt Liv, och Jag vet vilka mÀnniskor jag Valt bort. Ingenting Àr vÀrt det om det inte Àr Genuint pÄ riktigt, Ingenting tar skada om jag lÄter bli att tro pÄ strunt.
Det Ă€r en av mina starkaste egenskaper, att Jag kan vĂ€lja att vĂ€nda mig om och gĂ„. Envis och bestĂ€md nĂ€r jag vet vad jag vill ha, Organiserad som fĂ„. 
Sen finns dĂ€r sĂ„klart en del saker jag mĂ„ste jobba med, men ingen individ Ă€r felfri. Jag tar den tiden jag behöver, ifrĂ„n tiden som Ă€r min. 

" I can tell You a Story how the Sun Loves the Moon so Much that She died a little bit Every Night to let Him Breath "














Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0