Progressive Trance...

I mitten av Ingenstans, LĂ„ter basen dovt frĂ„n nĂ„gon annan plats. Doften av all kĂ€rleksfull energi, blandas med smĂ„ matstĂ„nd pĂ„ vĂ€gen dit. En liten touch av all vĂ€rldens olika nyanser, stĂ€ndigt förvĂ€ntansfull pĂ„ alla magiska chanser. Öppen i hjĂ€rtat och innerligt Leende. Eviga minnen öppnar nya dörrar, bevaras eller glöms bort. Litet för somliga, allt för en del. Ingen början inget slut, inga rĂ€tt inga fel. 
Förföriskta toner lockar alla till dans. Pulserande basar knuffar hjÀrta efter hjÀrta mot exstas och klimax. Blickar som möts sÀtter djupa spÄr, jag viskar ditt namn och nÀrmar mig itakt med just dÀr du stÄr. Magiska under skapar skalv av ÄtrÄ, en sorts vibrationer ingen undergÄr att förstÄ.
En skön Fantasi Likt en Saga sÄ sann. Den dova basen sÀtter hjÀrtan i brand. Tiden förtÀljer varje trohetsband, i fall KÀrleken Àr Evig eller bara rinner ut som sand.
SÀllsynta band skapar medveten Sorg, tystnad och kyla föder en LÀngtan att lÄngt utanför min borg.
Aldrig tidigare har jag kĂ€nnt mig sĂ„ svag och stark pĂ„ samma gĂ„ng. Sviken av dej som kunde mitt hjĂ€rtas sĂ„ng. Riskerna spelas upp en efter en alla chanser du haft som sumpats, borde avskrĂ€cka mig helt. Men hjĂ€rtat Ă€r redo för en ny sorts dans, denna sommaren kĂ€nns de djupt att det Ă€r min tid, det Ă€r min chans. Jag ser honom framför mig samtidigt som hans blick sĂ€tter mig i Trance. En lockande slinga som bara trĂ„nar efter mer. Piskande hihatters som sĂ€tter basen bunden i varje led. Kittlande refrenger som slutar i Exstas. 

Vem kan Inte LĂ€ngta efter Mer?!?















Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0