Lika Rörd sÄ som Nu...

Mitt i mitten av Ingenstans, rörs Hela VĂ€rlden om i Obalans. Mitt i All SkrĂ€mmande Tokeri, Föds en helt Galet Ny Teori. Gamar som Hungrigt VĂ€ntar pĂ„ minsta Lilla Törn, SĂ„rbara Offer som LĂ€tt blir en skörd. Dömda av RĂ€dsla att vara Stark, att vara Unik. Modiga HjĂ€rtan gĂ„r med BestĂ€mda steg, rakt ut ibland SnĂ„ren som ett banbrytande mönster i Melodisk takt. SĂ„ Lockad av Lustar , SĂ„ Bedövat Förnuft, Inre Starka Drifter som föresprĂ„kar Ödet lika Naturligt som MĂ€nniskan behöver Luft. Ändlösa samtal om allt och ingenting. För en kort Sekund verkar VĂ€rlden som en FörstĂ„lig plats. PĂ„klistrat vs Ärligt samspelas och lĂ„ter Nya Minnen ta sats.
Underliggande oro möter SjÀlens ivriga sug. NÀr Nattens Himmel ger sken av Ljusa strimmor lika Tydligt som nÀr det Àr Dag. Otröstliga Tankar tar bort det Vackra och ersÀtter stunden med en massa Mörkt.
NÀstan sÄ Jag nÀstan kan kÀnna hur mycket Negativ energi jag dömer allt i förvÀg. Lika OförlÄtligt som skÀlet Àr Befogat. NÀr ska Ljuset vÀnda hem igen? NÀr ska Obetydligt visa sig Avgörande? NÀr ska Amor Befria allt Lidande pÄnytt? NÀr ska Jag bli Lika Kylig som Du ?

Always N Forever










Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0