✹💖 ~ Indian Spirit ~ 💖✹

Jag kunde knappt tro mina ögon nĂ€r Jag öppna en VĂ€ns tillkĂ€nnagivande idag. Det var en klump som satt sig i halsen, samtidigt som mĂ„nga övervĂ€ldigande minnesbilder spelades upp. Indian Spirit open air Festival hĂ„lls för allra sista gĂ„ngen i Ă„r. En plats som kanske inte betyder sĂ„ mycket för andra men för Mig betyder den Början av Allt. Vissa saker kan LĂ€tt bli som vardagligt sjĂ€lvklara, men stĂ€ndigt kommer det pĂ„minnande faktorer av Allt som har nĂ„got VĂ€rde. Jag Öppnade mina ögon för första gĂ„ngen pĂ„ just den platsen, Jag pĂ„började en Förvandling som hĂ„ller pĂ„ Ă€n i dag. InsĂ„g att Jag hittat Mannen i mitt liv, och tillĂ€t mig sjĂ€lv att Lita pĂ„ nĂ„gon annan mĂ€nniska. För första gĂ„ngen i mitt Liv kunde Jag kĂ€nna mig Lycklig. 
Min SjĂ€l tog ett djupt intryck av All den Musik som levererades, Jag stod dĂ€r pĂ„ Mainefloor och gunga i takt. Jag minns hur Tonerna förförde mig, Lockande smekningar och en inre frigörelse, en Vilja att skapa en bĂ€ttre VĂ€rld. Jag blev helt hocked pĂ„ Krama och helt FörĂ€lskad i Gothbeat. 
Alla mÀnniskor som var dÀr kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjÀrta.
1 Är senare stod Jag Äter pÄ Maine floor, den gÄngen sökte jag mig dit kvÀllen innan med TÄrar rinnandes samtidigt som det var min enda tröst.
Året efter trĂ€ffa Jag skaparna av Festivalen och en VĂ€nskap blev Född. PĂ„ Min resa har jag lĂ€rt mig hitta sĂ€tt att hela mig sjĂ€lv, sĂ€tt att tömma ut hur jag mĂ„r inombords, blivit vĂ€gledd av Starka personer och Lyft under vingarna för att fĂ„ Möjligheten att se VĂ€rlden pĂ„ nytt. 
Sannerligen en spark uppĂ„t i karriĂ€ren som Dj. 

Den dagen Jag lever innerligt Lycklig sĂ„ finns det ingen plats för resor eller jobb pĂ„ en scen bakom Spelarna. Men kĂ€nslan att förmedla Min vardag hemifrĂ„n kommer alltid att bestĂ„. Den kommer alltid att vara en del av Vem Jag Ă€r. Men att se en stor del av Allt gĂ„ i graven efter i År fĂ„r Mig att tĂ€nka efter. KĂ€nna Tacksamhet för Allt Jag vunnit och Allt Jag Förlorat. Se klart hur lĂ„ngt jag tagit Mig, hur Mycket jag Vuxit som mĂ€nniska. Men Tydligast ser Jag vad och Vem som Betyder Mest för Mig. 
Indian Spirit har defenitivt haft en pĂ„verkan av Mitt Liv. Det kĂ€nns nĂ€stan SjĂ€lvklart att Jag inte vill Missa den en sista gĂ„ng. 
KĂ€nna den dĂ€r Magiska kĂ€nslan av att vandra upp till Maine Floor... Höra förförande basar... KĂ€nna KĂ€rleken som flödar ut pĂ„ golvet. Melodiska viskningar som skapar Minnen för Livet. 

Det Ă€r vad Indian Spirit betyder för Mig 💖💖💖















Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0