✹ 😍😍😍 ✹

Jag blir sÄ irriterad pÄ saker nÀr dom inte funkar. Ibland kan man till och med stÄ brevid och se vilka smÄ enkla fel dom gjorde, men ÀndÄ ska dem vara Envisast i VÀrlden med att Prova sig fram till RÀtt. Aaarrggh!!!
Sen kan Jag ocksĂ„ bli sĂ„ Frustrerad nĂ€r Suget Lockar med NĂ€rhet för stunden. Varför göra det konstant NĂ€r det ÄndĂ„ bara Ă€r för sekunder?!?
Varför göra sig BesvÀret nÀr Jag ÀndÄ inte Betyder mer?!?

✹ Du FörstĂ„r Verkligen inte Mig, Och det gör Faktiskt för Ont att Försöka FörstĂ„ dej ✹

Jag kommer Aldrig att vara dej till lags sĂ„ LĂ€nge du SlĂ€nger fram en massa Negativa punkter som jag borde Ă€ndrat nu. Är bilden sĂ„ Tydlig sĂ„ Ă€r Den Man Jag trodde du va, NĂ„n som helt enkelt Inte Existerar mer nu.

Men sen Mitt dĂ€r i de Onödigt mörka kaoset sĂ„ Blixtra ett Möte till. Fyra Ögon möttes, som ett stegrande Magnet fĂ€lt, tills nĂ€rheten frĂ„n Kramen sĂ€nde ut en skön befrielse.
Leende frĂ„n Minnestider, pratstunder som Aldrig förr, gör gĂ„rdagens stumma tĂ„rar till nĂ„got jag mer och mer har Glömt. 
Livet Ă€r bra allt MĂ€rkligt nĂ€r en stĂ€ngd dörr Öppnar en annan, precis nĂ€r man tror som Minst. Det Ă€r de som ger SpĂ€nning i Ödet, det Ă€r det som skapar ny Magisk Tid...

✹ Believe ✹












Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0