✹💖 Faith 💖✹

Även om VĂ„gen dĂ„ och dĂ„ Smyger sig pĂ„ med blandade KĂ€nslor.
Även om Jag inte kan FörlĂ„ta ett och annat Svek. SĂ„ tror Jag inte Alltid behovet kommer att Jag nĂ„nsin behöver genomlida att ens Försöka.
Vibrationer av SmĂ€rta kommer Alltid finnas dĂ€r. Ord som fick en helt annan Betydelse Ă€n att bara vara Ärliga och Falska. LĂ€rdomen att i slutĂ€ndan sĂ„ Ă€r det Alltid faktiskt Handling som som vĂ€ger Tyngst.
Ja jag skriver fortfarande om det, ja jag kommer berabeta bort varenda bit sĂ„ lĂ€nge jag kĂ€nner att Jag MĂ„ste. 
Men Jag har sett en Helt Ny sida av Mig sjĂ€lv pĂ„ vĂ€gen. Jag har Öppnat Mina Ögon och kan se resten av VĂ€rlden utan att Misstro varje SjĂ€l.

Jag tror pÄ att det Alltid finns En anledning att mÀnniskor gör som mÀnniskor gör. Och Nyfikenheten att utforska mÀnniskors Alla sidor inte bara en, föder en energisk vilja att Smaka mer pÄ Allt i VÀrlden.
Allt som Jag inte kÀnnt att jag under LÄng tid behövt mer Àn Stundvis.
Vilken Tur att Jag VĂ€rderar mina Upplevelser lite mer nu.
 Jag Ă€r Hungrig fast jag nyss Ă„t... Jag kĂ€nner ett Lugn fast jag vill skynda fram... Jag kĂ€nner Mig redo att Leka alla Lekar jag lĂ€rt... Jag blir Varm i Kroppen av Allt de dĂ€r Jag ser Äventyret i... Alla Möljigheter bara Öppnas som smĂ„ dörrar Överallt...
Allt som Jag en gÄng lÀrde mig var Magisk... Gnistrar och StÀnker StjÀrnstoft pÄ Allt som snuddar vid Min Hand...

För Alla dem som Àr kvar och Alla dem som imorgon eller nÄgon dag korsar min vÀg kÀnns det Verkligen som för första GÄngen, det bara Àr Riktiga MÀnniskor med Riktiga KÀnslor som fastnar i mina silkestrÄdar i det nÀt som Jag Äterigen spann...

För Varje gĂ„ng Solen stiger och ny dag den börjar gry... Ska vĂ€nda mig om i morgonkylan... Rysa till och Somna om... Drömma om Magiska stunder... Tills den dagen dĂ„ FjĂ€rilarna Ă„ter hittar hem. 💖💖💖

"Every Day Holds New Magic"









Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0