✹💖Believe in Myself 💖✹

Tjaaa!
Idag skrev Jag brevet till Mig SjĂ€lv, som innehĂ„ller Allt de dĂ€r Jag ska ha uppnĂ„t inom 5 Ă„r. Tanken Ă€r att jag inte ska tjuvkika dĂ€r ens en gĂ„ng tidigare. Planen har Aldrig nĂ„nsin varit  sĂ„ utstakad och fĂ€rdig förut.
Egentligen handlar det ju inte om sĂ„ Stora mĂ„l, bara lite utritade punkter om hur jag önskar att Livet ser ut just dĂ„. Liiite Nöjd Ă€r hon allt!! 😘😘😘

Det Àr en Befriande KÀnsla som sjuder genom kroppen lite dÄ och dÄ.
Även om en del Sanningar Svider nĂ€r Jag levererar dem sĂ„ vet Jag att Jag stĂ„r Fast för det Jag tror pĂ„, och inte har lagt en uns Energi pĂ„ att Se eller Höra vad andra gör. Den dĂ€r Law of Attraction har satt sig som en Spindel i nĂ€tet och Alla trĂ„dar leder frĂ„n "kĂ€rnan" ut till varje möjlighet eller bakslag i den ordning Jag tĂ€nker dem.

Det Àr helt sjukt egentligen att mÀnniskan sjÀlv har en medvetet val om vi vill gÄ fram eller bak. Det Àr en sÄ Stor Makt att mÄnga inte ens VÄgar Tro de. Men sen kan man tro pÄ sÄ Mycket annan Skit som man bli konstant Propagerad med.
StrÀvan att hela tiden FörbÀttra sig pÄ Alla plan som en gentiskt inbyggd gÄng.
Om man bara gör vardagliga "mÄsten" och hÄller sig ifrÄn alla extra möten med mÀnniskor i nÀrheten, sÄ kommer dagen Alltid nÀr man fÄr den dÀr LÀngtan att gÄ utanför hemmets Lugna vrÄ för skapa nya upplevelser eller samtal med ett shysst ge och ta Flow.
Av nÄn konstig KÀnsla sÄ hade Jag den redan igÄr morse nÀr Jag vakna.
Jag bara visste att dagen skulle vĂ€nda frĂ„n Katastrof till Aauuum Moment... Den stunden kom 💖

Jag LÀngtar att fÄ kÀnna. Jag LÀngtar efter de dÀr Pirret i magen. Jag LÀngtar efter att fÄ Drömma om morgondagen.

"Be Patient"

Ett Leende lyfta upp en Sol pÄ mörkt himmel. Den dÀr Blicken kan fÄ knÀna att skaka Lite, men Mest varma Rysningar nÀr Hud snuddar vid Hud.... Whaaaa!!!
Allt blir som vĂ€lbehag nĂ€r man kĂ€nner den Avslappnande KĂ€nslan av att vara ÅtrĂ„d genom Ögon man aldrig varit sĂ„ djupt Vilse i... Det Ă€r Magi pĂ„ Hög NivĂ„ 💖💖💖








Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0