✹💖 Året 2014 💖✹




✹💖 Året 2014 💖✹

För att summera ett FruktansvĂ€rt HĂ€ndelserikt År sĂ„ tog det mig ett tag att Fundera igenom om det inte va sĂ„ att Upsen var Precis lika Höga som Downsen.
2014 har varit ett Bra Mycket BĂ€ttre År över lag Ă€n mĂ„nga andra Ă„r.
MĂ„nga LĂ€rdomar, Fallgropar, Bergsbestigningar och en del Fullkomligt Magiska Stunder men Mest av Allt 2014 har varit Utrensningarnas År.
BĂ„de av NĂ€ra, NĂ€rmre och NĂ€rmsta har Åkt ut ur Mitt Liv pĂ„ Bra grunder.
Perioder dÀr Jag distanserat mig frÄn OmvÀrden för att LÀra mig Se MÀnniskor och Saker frÄn Perspektiv.
KĂ€nnt efter Vilket VĂ€rde, Vilken PĂ„verkan och Vilka Konsekvenser men Mest om det fanns mer att Utbyta i olika Relationer.
Luftombyte varvat med SjÀlslig Utveckling för att Först lÄta Allt runt omkring bli sÄ Tyst att Jag kan Höra mina egna Tankar. För att sen göra upp en plan för att nÄ MÄlen Jag sÄ gÀrna Vill nÄ. Ibland gjort upp Nya mÄl nÀr Möjligheternas dörrar öppnats framför mig.





Hemmaplanet har Aldrig varit sÄ Himla Mysigt Attraherande som det varit sen i Somras. Kontroll pÄ allt de dÀr som rÀknas som Basic - Check!! Förlorat en del och Vunnit Massor.
Precis som det ska va egentligen.
Jag har hittat kÀllor som ger nya krafter och Aldrig nÄnsin varit sÄ kreativ pÄ flera plan för att utrycka tankar, hÀndelser och kÀnslor.
Jag har börjat landa i allt de dĂ€r nya som tillkommer nĂ€r man helt plötsligt har en anledning att se fram emot högtider och helgdagar. Jag kan inte Minnas vilken ung Ålder jag senast minns den kĂ€nslan ifrĂ„n... Men shit vad mĂ„nga År det Ă€r. 
💖💖💖









Musik Året har varit över FörvĂ€ntan helt Galet. TĂ€nk att sĂ„ Lite som en Fantasi Outfit pĂ„ en festival skulle bli början pĂ„ en Ă€nnu mer Overklig Resa pĂ„ scenen. En VĂ€nskap som pĂ„börjas lika Oskyldig som den förblir. 
Motivation frĂ„n andra sidan som hĂ„ller molnen svĂ€vande. 
Tacksamt att fĂ„ ta del av en helt annan vĂ€rld och vidga vyerna pĂ„ egen hand. Året kom till sin Ă€nda och 
efter en stunds funderande och smĂ„ pushar utifrĂ„n sĂ„ ligger ett Nytt LunaTaleS År pĂ„ agendan och vĂ€ntar.
Än sĂ„lĂ€nge bara bokat utanför Sveriges grĂ€nser men alldeles för shyssta platser för att missa KĂ€nslan av att bestiga varje Scen.
Tack för All Support!! Tack för Alla Ups N Downs som Visa mig vĂ€gen hit!! 

" Its Never to late to Start Livin a Dream"










Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0