✹ Hamburg in my heart!! ✹

NedrĂ€kning har börjat inför Äventyret i Hamburg 5 december. Listan för planering, mĂ„sten och bokningar bockas av hela tiden. Crew pĂ„ resan blir en spĂ€nnande kombo, för att inte prata om alla som ska mötas upp dĂ€r nere. Det blir en hel del kĂ€ra Ă„terseenden med mĂ€nniskor man lĂ€rt kĂ€nna under resornas gĂ„ng, men dĂ€r blir nĂ„gra nya bekantskaper som ska bygga vidare till nya gig och andra Ă€n sĂ„ lĂ€nge med hemligstĂ€mplade skĂ€l. 
Det allra viktigaste som ska funderas pĂ„ Ă€r Musiken. Just nu kollar jag över de sista finskjusteringarna av skivorna i Caset. Jag har inte fĂ„tt veta exakt hur lĂ€nge jag spelar Ă€nnu, men jag har lĂ€nge tĂ€nkt lite över hur jag ska lĂ€gga upp det. Ska bara hitta "den dĂ€r" perfekta startlĂ„ten. SĂ„ sista 7 dagarna innan gĂ„r min hjĂ€rna pĂ„ högvarv parallellt med verkligheten för att allt ska bli perfekt nĂ€r kvĂ€llen med stort K kommer. 

Jag fick ju dessutom i uppgift av arrangören att plocka fram Nostalgin frĂ„n nĂ€r han hittade mig första gĂ„ngen, pĂ„ main floor som Ängeln.
SĂ„ hĂ€r har man gĂ„tt och funderat pĂ„ hur man ska uppgradera Ängel outfiten pĂ„ bĂ€sta sĂ€tt. KlĂ€nningen blir ny tillverkad, men vingarna blev reparerade och uppfrĂ€schade. Glorian Ă€r ju de enda som varit helt perfekt frĂ„n dag ett, sĂ„ det ska bli spĂ€nnade och se hur resultatet ser ut frĂ„n scenen. Men framförallt hur mina beats lĂ„ter pĂ„ dansgolvet. 😉 

Det kĂ€nns lite som att allt jag har vilat sista tvĂ„ mĂ„naderna Ă€r för att samla energi inför december dĂ€r uppdragen Ă€r totalt 4 st. Ă„ventyr utan dess like med en gnutta allvar över de hela. 

đŸŽ”đŸŽ¶đŸŽ” Goa Nation Tour Hamburg 5/12 
đŸŽ”đŸŽ¶đŸŽ” St Lucy's Lussedans 12/12 , Malmö
đŸŽ”đŸŽ¶đŸŽ” Airbeat One on tour, Electric X-mas 25/12 , Schwerin
đŸŽ”đŸŽ¶đŸŽ” Holographic Universe X-mas Edition 26/12 , Hamburg

" Lets Do It!! "













 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0