MĂ€nskligt att KĂ€nna!!

FjÀrde gÄngen gilt idag. Skriver ner varenda Tanke som pÄ nÄgot sÀtt pÄverkar mig. Det Àr ok att inte orka vara Starkast Alltid. Det Àr ok att vara Ledsen ibland. Det Àr helt ok att tömma lite pÄ bÀgarna sÄ jag kan samla pÄ mig ny kraft att fortsÀtta min resa. Just Idag Àr en sÄn dag.
KĂ€nns som om dagen Aldrig ska ta slut. Allt praktiskt Ă€r klart och Mys ljusen Ă€r tĂ€nda... Musiken hörs lite lĂ„gt i bakgrunden och jag gör det jag gör bĂ€st nĂ€r man mĂ„r sĂ„hĂ€r... Drar för gardinen och stĂ€nger ute VĂ€rlden m stund. För mycket Stolthet för att be om de jag hade behövt som mest. För mycket som tar emot för ett nej hĂ€r nu. Accepterar det jag Aldrig kommer FörstĂ„. 

Jag Àr vad jag Àr oavsett hur Mycket RÀtt jag gör. Ibland gör det bara för ont.

Veckans turbulenta Terror attacker frÄn annat hÄll var sÄ förvÀntade att Jag inte ens blev besviken över en vÀns betende eller svek. Faktum Àr att BÀst-Före-Datumet sÄ Tydligt gick ut efter den dÀr natten pÄ tÄget dÄ jag tog konsekvensen av att lita pÄ dej en gÄng för mycket. Jag inser det nu.
Rida ut stormen men helt utan dÄligt samvete frÄn min sida dÄ jag stÀlldes i Hörnet och var tvungen att göra ett val. Tvungen att sÀtta ner foten. Jag bara lÄter dina dÄliga Ordspyor rinna av, för det var hög tid, dags nu.

Jag har fÄtt nog!! Accepterat att du aldrig blir bÀttre Àn sÄhÀr!!


VĂ€rlden frĂ„n min synvinkel Ă€r att KĂ€nslor Ă€r bara KĂ€nslor. Ord Ă€r bara Ord. Handlingen bakom Ă€r det enda som Betyder nĂ„got. SĂ„lla bort allt annat. Det Ă€r förstĂ„ligt att kĂ€nna rĂ€dsla över att blotta sitt inre. Det Ă€r naturligt att höra samma meningsbyggnader under sĂ„ lĂ„ng tid att sorgen slutar i att man börjar tro pĂ„ det. Idag lĂ„ter jag TĂ„rarna Strömma tills dom tar slut. För imorgon kommer en Ny dag. En ny chans att pĂ„verka dagen efter. Frigöra en bĂ€ttre plan. Börja rĂ€kna ner pĂ„ Allvar för VĂ€rldens Mest Magiska Sagoplats... Snart dags att Ă„ka hem för en stund. 
Indian Spirit open air - Last Dance

Höjdpunkten för mig detta Året ocksĂ„....


To be Continued...










Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0