Lyckos Dej!

"Darling im a Nightmare, Dressed like a Daydream... Sometimes Im Scared of Everything im meant to become... Somtimes Faith scares Me most... When Only time can tell"

"SlĂ€pp Allt de dĂ€r nu" .... " Rensa bort Allt som tar Energin"... "VĂ„ga Prova nĂ„t nytt".... "SĂ€tt VĂ€rde pĂ„ din Tid " .... "Ge Aldrig mer Ă€n Du fĂ„r"... 
LÀdromar och LÀxor Àr klara som fÀrdiga Manualer.
Tar ett Djupt Andetag... Jag SlÀpper Taget.
Jag undviker att Se... Att Höra... Att LĂ€sa... BlĂ€ddrar förbi för att Slippa se Allt som VĂ€grar Sluta Svida... 
SvĂ€ljer grĂ„ten för att slippa kĂ€nna Mig  Svagare Jag mĂ„ste vara.
StÀnger av Allt som pÄminner om Förr... Gömmer dej LÄÄngt dÀr inne, sÄ lÄngt inne Jag verkligen trodde Vi va.
LÄter SjÀlen fÄ utlopp pÄ det enda sÀtt jag kan.
Naivt att kÀnna kÀnslan av att hur mÄnga "rÀtt" jag Àn gjorde dÄ blev allting sÄ smÀrtsamt fel ÀndÄ... Jag Satsa pÄ helt Fel kort... Lyssna pÄ helt Fel SjÀl... Jag fick se Universum, men Jag Förlorade mer.
Allt har ett Pris, Jag har Betalt Min del nu.

Njut Varje Ögonblick Du fĂ„r... Skapa Din Perfekta FörutbestĂ€mda Okomplicerade Dröm.
Visa Ödet att det var VĂ€rt Allt det hĂ€r Du Offrat. Men Glöm inte att KĂ€nna efter nĂ€r Du bockar av Alla punkter pĂ„ Din lista. Att Din Magiska Framtid blir Komplett.  För Ingen mĂ€nniska i VĂ€rlden kan ta i frĂ„n dej den Lycka varje kvĂ€ll nĂ€r du Leende sluter dina Ögon och Somnar in. 
Ingen Ă€r som Du. 
Din Framtid Àr nu.









Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0