Maktlös men Stark

Jag visste att KĂ€rlek inte Ă€r detsamma i Allas Ögon. 
Jag visste att jag kanske skulle stÄ hÀr med Allt ensam en dag.
Jag kÀnner fullt ansvar för att kÀmpa för er skull sÄlÀnge Jag lever.
Det vÀrsta i allt detta Àr att Du inte ens frÄgat dem om nÄn av dem Àr skyldig, utan antar att ett löst rykte Àr Sant.
Du vet inte ens vem som spridit det ÀndÄ straffar Du dem bÄda med att ta ifrÄn dom det lilla de har av Dej.
Hur hÄrt Livet Àn kan kÀnnas sÄ FörtjÀnar de inte de hÀr.
Mitt HjĂ€rta blöder 💔💔💔

Vi tÄl att granskas, det har vi gÄtt igenom sÄ mÄnga gÄnger förr. Vi har Aldrig varit sÄ Starka tillsammans som Vi Àr nu. Mina Fina killar kommer att stÀndigt undra. För det Àr precis det man gör i deras Älder.
De kommer att leta efter förebilder i sin omgivning. Allt jag kan göra Àr att Krama om den och torka deras TÄrar nÀr de Àr Ledsna. Men jag kan inte ta platsen som pappa ocksÄ och det gör Mig sÄ Ont.
Att fÄ snacka killsnack... Att fÄ styling tips... Att inta sin plats i samhÀllet... Att vÀlja inriktning i olika situationer ect
FaaaaaN! Att det ska va sÄ SvÄrt!
Jag Àr sÄ Arg och Besviken för Jag hade tro pÄ att du Ätminstonde skulle hÄlla en liten trÄd. Inte bara dra dej ur sÄ fort det börja brÀnnas, sÄ jÀvla Fegt!!!
Jag kan bara hoppas att Karma kommer ikapp dej en dag och att Pojkarna fĂ„r All KĂ€rlek de FörtjĂ€nar frĂ„n nĂ„gon annan stanns ❀❀❀❀❀











Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0