Lite Varje Dag <3

~8 Maj 2014 ~
En dag dÄ allt kÀndes förvÀntansfullt till en början.
Dagen slutade utmattad men ÀndÄ ganska nöjd i rygglÀge ;)

Saker kunde varit lite mer Perfekt, saker kan Alltid vara lite BÀttre men faktum Àr att ibland mÄste man bara Nöja sig med att det bara Àr Bra.

"Life is only as good as you want it to be <3 "

Antingen kan man vÀlja att Drömma om hur ens kunde ha blivit eller kan man bara sluta fundera och Leva det liv man Drömmer om.
Man vet Aldrig nÀr nÄgot Àr för sent eller nÀr Möjligheten försvinner att visa hur man kÀnner.




~10 Maj 2014~
Regn och Sol om vartannat, Hemarbete sÄ det stÀnker om de sista dagarna.
Jag blir hel av att förbÀttra det redan vÀlgrundade Boet jag Lyckats fÄ till hÀr.
Fiint! Jag Älskar att ha det som Ă€r Fiint...
Ni frÄgar mig stÀndigt vad som driver mig, Ni frÄgar stÀndigt om jag vill vara en del av mer, Ni tÀnjer lite pÄ grÀnsen varje gÄng... Bara för att leda det hela lite mer Ät ert hÄll...
Snacka om MĂ€nniskor med Stort Ego!!!

Jag mÄ vara Allt och lite till, men nÀr dagen blir KvÀll sÄ finns dÀr bara ett litet StÀnk av Magi kvar.... Det Àr dÄ, just precis dÄ som Jag vill ha en Hane med lite jÀvlar-i-namma som tar mig med Storm... Inte med tjat!!
För det blir sÄÄÄÄ Booring sÄ man utmattat stÀnger ner alla chatt sidor och vÀgrar svara nÄgon annan heller :P :P





~11 Maj 2014~ 
Jag Àr sÄ fucked up trött pÄ
MÀnniskor som frÄn morgon till
KvÀll tjatar om sina Problem!!!
FĂ„r dom sen inte "tillrĂ€ckligt" gehör för det sĂ„ pumpar dom ut skiten pĂ„ varenda Media sida dom hittar!! 
Faaaaan! Inse Problemet... Sluta Överanalysera... Lös Det!
Jag menar inte att man inte kan ha en dĂ„lig dag eller allmĂ€nt lĂ„g period och sĂ„klart relativt sĂ€llan en agressions status pĂ„ facebook... Men att ha konstant PMS Ă€r ju jĂ€kligt oattraktivt... Inte i vĂ„gor... Utan konstant flöde av negativ klang blir sĂ„ irriterande att... Klick! Ta bort flöde... Palla!! 
Eller Dom dĂ€r som hĂ„ller med ALLA andra sĂ„ man blir sjukt förvirrad för man vet knappt vilken Ă„sikt dom kĂ€nner den hĂ€r timmen... Klick! Ta bort!! Palla!! 
Eller den dÀr som faktiskt lÀgger tiden pÄ att skriva i sin Blogg om det!!! Klick!! Ta bort!! Palla!!

Inte för Mycket... inte för Lite...Alldeles Lagom med SjÀlvkÀnsla Àr nog det Hetaste som Finns :P :P




Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0