Just Do It!!

Man vet att en mÀnniska pÄverkar en nÀr den kan vara det Allra BÀstaste som finns samtidigt som den Allra SÀmsta man mött.
Jag Àr för lÀngesedan trött pÄ att ge det BÀsta av mig sjÀlv till nÄgon som inte lÀgger samma insats tillbaka.
ÄndĂ„ in emellan gör jag just det.
ÄndĂ„ in emellan behöver jag göra just precis det.
Ett samtal i början av veckan spegla hur sjukt lÄgt mÀnniskor kan sjunka under sitt vÀrde att kallas just sÄ.
Nej vÀrderas jag inte Högre av er skala sÄ gör mig en tjÀnst.
Försvinn ur mitt Liv!!!
Jag har ingen plats i mitt HjÀrta för för Idioter som inte vill mig mer vÀl Àn sÄ.

Jag tar Min tydligen GuldplÀtterade Fitta och spar den till en Man med kÀnslor för Mig.

" I Cant take a man who cant Act like a Man... I Allready have a Pussy, I dont Need Another One"







Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0