Disco Brain Damage!!

~30 April 2014~
Valborg igen... Shijt vad tiden gÄr.
Redan 1 År sen jag var ute och spela för första gĂ„ngen nĂ„nsin, med bara ett par mĂ„naders trĂ€ning innan... Nu förstĂ„r jag hur sjukt bra, sjukt fort allt har gĂ„tt.
Det enda jag fortfarande inte förstÄtt Àr just vad som gör att det Àr just Min musik som lockar gÄng efter gÄng?!

Hade man haft sÄn Okomplicerad Tur pÄ andra plan i Livet sÄ hade saker varit fruktansvÀrt annorlunda.
Jag har alltid försökt vara förstÄende för mÀnniskor jag bryr mig om, men en viss typ av betende verkar vara helt omöjligt och random att lÀsa av.

Hela vÀrlden sÀger att dom Àr lojala och alltid kör raka rör, men frÄgan Àr sÄ spridd nÀr det kommer till betydelsen av orden.
Alla tycker nog dom Ă€r det rakt igenom med en och annan vit liten lögn, men det skulle vara sjukt intressant att stöta pĂ„ nĂ„gon som faktiskt sa: " jag kör raka rör och Ă€r lojal nĂ€r det gynnar mig" 
För helt jÀvla allvarligt 80-90% fungerar sÄ numera.
Den dÀr "old-school" mentaliteten har sÄ utsuddade linjer sÄ mÀnniskor mer eller mindre blir helt oförstÄndiga och respektlösa. Omöjligt!

PoĂ€ngen Ă€r att ... NĂ€r man hittar nĂ„gon som Ă€r lojal hela vĂ€gen in i sjĂ€len sĂ„ ... SlĂ€pp för fan inte taget för det Ă€r de enda som hĂ„ller mĂ„ttet för en Ärlig verklighetsbild.
Bli inte som alla andra idioter!!!

Att uppskatta det man har istÀllet för att hela tiden söka efter nÄgot som Àr BÀttre för det kommer aldrig göra nÄgon Lyckligare.




Jag har nog inte kÀnnt mig sÄ trygg i mina vÀrderingar nÄnsin som jag gör nu. Att inte stressa igenom min plan framÄt. Att kÀnna ett inre Lugn över att göra det som faller mig in.
Jag Àr fortfarande kluven och sÄrad inombords men har accepterat att jag Àr just det.
KÀnner mig komplett endast fÄtal stunder men vet att det Àr inte lönt att lÀgga sin energi pÄ att göra nÄt drastiskt för inga val av den typen ligger framför mig. Det handlar snarare om att lÄta tiden visa mig vÀgen.

En snÄr kantrad stig med ett MÄl!!







Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0