Dag 4 <3

Dagen började sÄ kaotiskt att Jag Àr vÀl medveten om att det kommer att gÄ i samma Anda om jag sjÀlv inte styr om den.
SÄklart sÄ Àr detta Möjligt men de Àr samtidigt sÄ Tufft att hÄlla Tankarna Positiva nÀr man samtidigt gör Allt för att Fylla det som Àr sÄ Tomt.
IgÄr kom jag inte lÀngre Àn sÄ.
SÄ ett mindre bakslag. Men att förÀndra sÄ Mycket som hela sitt eget tankesÀtt, tar tid. Det mÄste fÄ ta Tid annars blir det inte gjort innifrÄn och ut 100%.
Ser det som ytterliggare 1 steg pĂ„ RĂ€tt hĂ„ll.  :) :) :)

Vaknade med en KĂ€nsla av Likgiltighet till omvĂ€rlden idag... Liksom  "kan göra nĂ„t Ă„t saker" men "varför skulle jag?"

Jo för att minimera risken att Vakna likadant imorgon. Ingen lider av Mina Sorger i det tysta mer Àn jag sjÀlv.
Det finns inga Disney-Films-LyckobÀrande-PaketOmbud som Knackar pÄ Dörren med lite Glitter-Dust i handen och Problemen Löser sig sjÀlv.
LYCKA ÄR NÅGOT DU SJÄLV BAKAR!

Denna veckan har Jag gjort sĂ„ mĂ„nga utrensningar hemma... Och det Ă€r bara Tisdag Ă€n. NĂ€r Fredagen Äntligen kommer sĂ„ lĂ€r det vara sĂ„ Skönt och Fixat överallt och förhoppningsvis kommer Jag MĂ„ Mycket BĂ€ttre InnifrĂ„n att det gör skillnad pĂ„ hur Jag kan tackla diverse av möjliga pĂ„frestningar som kan tĂ€nkas slĂ„ emot mig den hĂ€r barnlediga helgen.

Dagen Ord: Respekt

Dagens Tanke: Att det ALLTID oavsett finns dem som har det svÄrare i sin vardag.






Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0