Lets Do This Shiiijt!

Jag lyssnar oftast nÀr jag hör nÄgot som krÀver eftermalande av tankegÄngar.
Det Àr inte bara det faktum att utöver det översta lagret av ord sÄ kommer dÀr alltid en omkring/omstÀndighets faktor, som i sin tur leder till konsekvens faktor eller fler frÄgor.

DÀr börjar intresset suga fett...
Om direkta omvÀrlden runt dej inte Àr inspirerande nog sÄ börjar rastlösheten nafsa dej i hÀlsenorna.
Sakta men alldeles sÀkert sÄ kom man att försöka se ett lager djupare pÄ de som finns omkring en i stÀllet.
Problemet med att bli Sjukt uttrÄkad Àr ju ganska lÀtt hÀnt nÀr man gÄtt varvet runt och inser att man inte vill/bör gÄ in pÄ ett Ànnu djupare tredje plan.

Fasen börjar sakta spinna och man öppnar ögonen för att vidga vyerna lite grann, ibland kÀnns det som att det gÄr som smort och innan man vet ordet av det sÄ Àr friska flÀktar med nya intressanta intellekt bara.. Puff tillgÀngliga.
VÀrre Àr det nÀr det gÄr trögt för att man egentligen inte orkar involvera nya mÀnniskor... DÀr precis dÀr Àr Jag just nu... Försöker spana in nya sÀkerligen jÀtte spÀnnande marker... Men jag pallar Fan inte att behöva öppna mig pÄ nytt.
Förklara, filosofera eller drömma om nÄgot som tog sÄn tid att bygga upp.

" Tid Àr nÄgonting man tror att man har "

Jag vaknade igÄr morse med ett driv frÄn en helt annan vÀrld.
Trött pÄ att vara trött
Trött pÄ att vara Ledsen
Trött pÄ att Sakna
Trött pÄ att gÄ samma spÄr och tvÀrnita med huvet först i samma hÄrda mur.
Ska man Vinna nÄgot sÄ mÄste man VÄga satsa pÄ nya vÀgar och finns dÀr inga... Bygg din egen jÀvla vÀg!



Detta Året ska Jag Fokusera pĂ„ Mig. 
Allt det dĂ€r Jag drömt om och Önskat ska Jag fixa.. On My Own.
Jag hade planer för vad ja skulle uppnĂ„, och ibland hĂ€nder faktiskt saker Jag inte kan pĂ„verka... SĂ„...MĂ„len Ă€r finskjusterade. 
Listan Àr skriven, första punkten avbockad nu JÀvlar!!! C Ya!! :P




Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0