Goals... Me and More

DÀr har hÀnt sÄ Mycket pÄ sÄ kort tid.
Överflödigt, Onödigt, BakvĂ€nt och Felsytt.
Det Àr MÀrkligt hur NÄgon man höll sÄ NÀra... Helt Plötsligt kan kÀnnas som en FrÀmling man inte ens vet om man KÀnde.
Att nÄgot sÄ Fint kan Förvandlas till nÄgot sÄ Fult att man SkÀms.
VÀrdefullt eller VÀrdelöst?!?

Jag ska gÄ emot Allt jag tror pÄ.
Jag ska göra tvÀrtemot vad Jag skulle ha gjort.
Jag ska Ta varje Chans som Öppnar sig framför Mig.
Det Ă€r Min Tid Nu... Handens strĂ€cks ut, Jag mĂ„ste bara  möta den.
SlÀppa Allt Jag trott pÄ, Jag har vÀntat TillrÀckligt pÄ nÄt som Aldrig var mitt frÄn Början.
Varje vÀg jag provat har bara drivit mig lÀngre och lÀngre bort frÄn Ingenting.

"För att komma till en Plats Jag aldrig varit pÄ sÄ mÄste jag prova stigar jag aldrig vÄgat drömma om"

Tiden... Tystnaden... Orden fÄr en att tÀnka eller rÀttare sagt höra sina tankar.
Öppna dina Sinnen och Andas in... I samma rörelse som du andas ut kommer svaren pĂ„ frĂ„gan du stĂ€llt dej.

Jag har fÄtt en GÄva... Jag har lÀrt mig att delvis bemÀstra den... Jag ska inte ge upp mitt MÄl innan Jag kÀnner att det Àr fullföljt och Jag kan vara nöjd med mina Prestationer.
Inne eller Ute?!?
Det Àr helt upp till dej för jag har varit alldeles för snÀll och lÄtit mig sjÀlv kompromissa med alldeles för orÀttvis procent gemtemot mig sjÀlv.

Dagarna nÀr jag kÀnner mig svag blir fÀrre och fÀrre... AlltsÄ kommer jag nÄgonstans :)

Ibland mÄste man slÀppa det man trott varit det viktigaste för att kunna lÀsa av alla möjligheter man egentligen har.

Mitt MĂ„l... En dag ska Jag bli Jag igen.. Med allt som hör till.. <3 <3 <3 





Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0