Dagar som dessa...

Ibland nĂ€r det stormar ute kĂ€nner man sig nĂ€stan lite Busigt Vild pĂ„ nĂ„t sĂ€tt. 
Innanför ser det Soligt ut men kusten bjuder pÄ Friska men ibland tok starka vindar som rufsar om hÄret sÄdÀr sÄ man nÀstan ser ny **** ut .

Jag har kommit pÄ hur mycket energi jag egentligen lÀgger pÄ att undvika mÀnniskor. Det behöver inte vara för att man ogillar nÄgon för det kan vara precis tvÀrtom.
För att HjÀrtat tycker det Àr enklast att göra just sÄ.

Men att behöva tÀnka sig för hur andras "antagna" scheman ser ut för att "slippa" stöta pÄ varann, Àr just det som tar sÄn otrolig Energi.
Jag kÀnner mig stark nÀr jag "slipper" undan fast jag egentligen Àr svag som inte vet hur jag skulle hantera det.

Kanske gÄr det över nÀr jag slutar vara sÄ Besviken över allt jag trott du Aldrig skulle bli.
Kanske gÄr det över nÀr jag lÀr mig vad Underbart KÀrlek pÄ riktigt kan vara.
Kanske kÀnns som en mer trovÀrdig fas Àn nÄgot annat just nu.
Ta mig inte fel jag sitter inte och hoppas lÀngre pÄ att du ramlat och slagit skallen eller kommer och knackar pÄ min dörr.
Jag börjar snarare förstÄ att det finns saker som Àr pÄ riktigt "hÀr och nu" och saker som Àr pÄ riktigt Alltid.

Mitt hjĂ€rta slĂ€pper inte in mĂ€nniskor förrĂ€n jag tror pĂ„ dem . DĂ€rför blir jag oĂ€ndligt Besviken nĂ€r dom inte ger allt det dĂ€r tillbaka som jag skulle ha gett. 
Inte deras fel egentligen, det Àr Jag som inte ska förvÀnta mig att alla har samma djupa livslÄnga handlingar och kÀnslor som jag har gemtemot de som stÄr mig nÀra.

Den man jag behöver hitta Àr nÄgon som kÀnner sig redo att vara lika Lojal och sammansvetsad som jag ... DÄ hittar jag rÀtt, NÄgon som tror pÄ det dÀr med att KÀrleken kan vara livet ut Àven om Passionen inte Àr pÄ topp Alltid.

Det Ă€r vad jag behöver nu... NĂ„gon som Matchar Mig <3 

Men jag mÄste ErkÀnna... Dagar som dessa Saknar jag alla VÄra BalkanhÀng... Alla VÄra besök i Naturen men mest av Allt... Att somna uttmattad pÄ Din arm och bara kÀnna att vi Àr Ett <3

" Mine He Wisper... Yours I Breath "




Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0