#Lyckan#





Lugn Helg innebÀr Recovery frÄn OmvÀrlden och det Àr just det jag Behövde i vanlig ordning.
Man kan inte göra Alla nöjda och det Àr Ok att inte kunna uppfylla "allas" "krav" Alltid.
Huvudsaken Àr att man sina egna "Livskrav" och hÄller ett jÀmt flöde av Energi för att nÄ sina MÄl.

Men Recovery i det hÀr fallet Uteslöt inte en Skrivkramp men Full Fokus pÄ att Leva vidare utan en Paus eller Reflektion. Helt automatiskt fick Varje dag en egen benÀmning pÄ Positiv tanke och Positivt Ord.
Jag behövde inte heller formulera Allt i detalj för att kĂ€nna att Jag inget  Missa.

***Min Visionboard Àr precis sÄ som Jag vill ha den.
***Mina Tankar tillrĂ€ckligt BekvĂ€ma för att vara Öppna för Nya Intryck.
***Min SjÀl sÄ avslappnad att Jag för en stund kÀnde Fullkomlig Frid med Allt.

Jag var sĂ„ Stolt tidigare idag  nĂ€r Jag sĂ„g Mina Stora Gossar Tacka och ta emot Rosen som sĂ€ger att dom passerar till en helt ny nivĂ„ i deras Liv. Trots Allt sĂ„ har Vi fixat det sĂ„hĂ€r LĂ„ngt helt pĂ„ egen hand. Vi har satt en Ny grund för varje Ă„rgĂ„ng hur Vi vill att Framtiden ska vara. Att bryta ett Invant mönster nĂ„gon annan satt som Grund för uppvĂ€xten, Ă€r jĂ€ttesvĂ„rt.
Men varje liten bit Vi gjort om och gjort RÀtt visar att Allt handlar om KÀnslor och Tankar för att ge det Finaste man har en BÀttre förutsÀttning Àn man sjÀlv haft. Det Àr sÄ SvÄrt att förklara för nÄgon utomstÄende hur det Faktiskt kÀnns.
Den dÀr grejjen man varit sÄ rÀdd för som " hur ens förÀlder gjorde"
"Vilket straff man sjĂ€lv hade " "hur skolan gjorde"  , " vad samhĂ€llet och kompisarna tyckte"
Att Inse att man faktiskt drog om en del kuggar i hjulet sÄ det hÀnde saker i en Positiv Anda istÀllet liksom.

Dagens Tanke: Att vara Stolt över allt man faktiskt Åstadkommit.

Dagens Ord: Stolthet

                 <3 <3 <3 






Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0