Love#

Jag bÄde vet och inte vet vad som hÀnder inuti Mig just nu.
Jag kĂ€nner Processen av förĂ€ndring pĂ„ flera olika plan. Helgen har bestĂ„tt av flera olika liknelser pĂ„ att en  ny resa Ă€r pĂ„börjad. Jag kĂ€nner lite Olust mot det jag tidigare sĂ„g som nöje och mer en VĂ€lust mot det som jag tidigare sĂ„g som utrĂ„kande.
Hur negativt det hÀr Àn lÄter i öronen för de som inte Ànnu sett vilken fruktansvÀrt Vacker VÀrld vi kan Leva i om vi bara vill...
Allt handlar om ett val man gör.
Allt handlar om ett Löfte man ger sig SjÀlv.
Allt handlar om en inre Vilja att VĂ„ga  Leva det Livet man Drömmer om istĂ€llet för att bara Drömma det Livet man vill Leva. <3

Jag bara vet hur Omöjligt Möjlig Min SjÀl flyter samman med Din.
Jag bara vet hur sammansvetsade VÄra Tankar Àr. Lika Mycket som det SkrÀmmer Mig sÄ Lockar det Mig. Din Tystnad SkrÀmmer Mig, Din NÀrhet... Dina Andetag och Dina Trygga Armar Kallar pÄ Mig.
Egentligen kan Vi LÀra Mycket av Varandra men bara om Vi fokuserar pÄ det som Àr RÀtt och SlÀpper det som inte Àr av större vikt.
Det fanns en Tid nĂ€r Du Älskade Mig nĂ€r Jag inte kunde Älska Mig sjĂ€lv, Det var Dag 1.
Det Ă€r nog den Egenskapen Jag Älskar Högst hos Dej.
ÅtrĂ„n Ă€r som Störst nĂ€r Vi Ă€r bara Vi... DĂ€r Ljus... Musik... Tid och Rum i Spelar en Magisk Roll.
Bitarna som fÄtt sig en Törn kan LÀka med ord som visar Trygghet.
Och Tid som bygger Starka band. Ingen vĂ€g Ă€r enkel men VĂ„r VĂ€g Ă€r bara SĂ„ Sann som Vi LĂ„ter den vara. 

Dagens Positiva Ord...
KĂ€rlek






Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0