Lost...





NÄnting fattas Mig. NÄt som kan vara mitt Tak nÀr Regnet vrÀker ner. NÄt som kan vara min Mur nÀr vinden viner. NÄt som kan vara mina skor och skydda mot Kölden... NÄt som kan vara min VÀrme om Natten, mitt Ljus om dan, mina Vingar nÀr jag tappar Luft och mitt Lugn nÀr Jag behöver en Kram. NÄnting fattas Mig.
Borta men ÀndÄ blir det Alltid Hemma. Inne i Mitten men ÀndÄ Alltid lite LÀngre Ut. Glöd Het men ÀndÄ Alltid Varg Vinter Kall.
Glas Klart men Ă€ndĂ„ Alltid FörvĂ„nande Förvirrat. Leende men Ă€ndĂ„ Alltid TĂ„rad. Tursam men Ă€ndĂ„ Alltid Otursförföljd. Passionerad men Ă€ndĂ„ Alltid Höst Mörker Tung. Sinnessjukt 
Stark men ÀndÄ Alltid BrÀcklig och Svag. Jag Àr som Nattens MÄne... Och NÄt Àr Solen som fattas Mig.







Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0