FörmÄgan

Har Du nÄn gÄng TÀnkt pÄ Hur mÀnniskor gör om sin Röst nÀr de ska prata NedlÄtande om nÄn annan?!?

Hur ett lÀte kan skifta fram och tillbaks beroende pÄ vem de sÀgs till?!
Eller kom Du och TÀnka pÄ det Först nÀr Du fick höra nÄgon Prata NedlÄtande om Dej sjÀlv till nÄgon annan?!
VĂ€rsta senariet right?!
Hur man tror andra lÄter om och hur de Faktiskt lÄter Àr en Stor skillnad.
VÀrlden Àr Full av Spekulationer och Fördomar... Oftast byggda pÄ RÀdslor men vad gör man dÄ nÀr det man trott var en RÀdsla faktiskt blir till Fakta?!
Besvikelsen UppstÄr!
Allas Liv innehÄller Allt för Mycket av Dolda Agendor och Hemligheter.
Jag FörstÄr inte Varför det mÄste vara sÄ?!
Att inte bara kunna ha Överseende med Varandra.
Att inte bara LÀra sig FörstÄelse för MÀnniskors Olikheter.
Jag menar det Ă€r inte förrĂ€n man sett det VĂ€rsta sidorna hos en annan Individ som Du kan Avgöra om  det Ă€r en mĂ€nniska du vill ha i ditt Liv.
Det Àr inte heller förrÀn man man varit i Helvetet och vÀnt innan man kan Avgöra om en Livskamrat Àr en lÀmplig kandidat.
Det handlar ju faktiskt inte om Alla Magiska stunder eller vilka TillgÄngar man kan dela... Utan snarare om trots Brister.. Vilken MÀnniska man inte kan Leva utan vid sin sida.

Trots lite Sorg och Olust inombords sÄ mÄste man hitta en Positiv synvinkel pÄ dagen.
Jag har Sovit bort hela Min lediga tid idag med en massa Drömmar i bagaget. Jag vakna med samma KÀnsla inombords och inser att Jag mÄste vÀnda den med lite avreagering.

Positiv Tanke: 
FörmÄgan att PÄverka morgondagen med Glada ord Àr ett maktfyllt Vapen mot nedstÀmdhet.

Positivt Ord: Musik









Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0