~Finally~

Ibland undrar Jag vad det Àr för Fel pÄ Dej, Ibland FörstÄr Jag Varningsklockorna och ibland vÀljer Jag att blunda för Jag tror du har Mognat pÄ fler plan.
Men Mest Besviken blir Jag nog pÄ ditt sÀtt att hantera saker pÄ.
DÀr PoÀngterar du sÄ Starkt du bara kan, pÄ bekostnad av VAD SOM HELST , för att fÄ som du vill.
Hur man kan göra sÄ mot nÄgon man " inte" vill leva utan vid sin sida Àr Fullkomligt OförlÄtligt!
Jag vet du sitter dÀr och Leer , kÀnner att om du sagt de Elakaste orden sÄ har du Vunnit disskutionen.
Men Du vet ocksĂ„ att förr eller senare nĂ€r kvĂ€llen kommer och du kĂ€nner Ångest för Allt du gjort kommer du att mĂ„ SĂ€mst.
Jag ska inte lÀgga min energi pÄ nÄgon som Du mer.
Jag vet Jag Ă€r VĂ€rd mer Ă€n sĂ„. 
Du Àr bara som en Bromskloss i vÀgen. Det har Du skapat Bra, SÄ Grattis!!!

Vaknade idag med en LĂ€ttare KĂ€nsla inombords. En mer klar Bild pĂ„ Min Resa. Övernaturlig Lust att Se nĂ„got nytt. Jag vĂ€nde mig om och Blunda igen en stund bara för att kĂ€nna efter om det Verkligen var sĂ„. Tog ett djupt Andetag och InsĂ„g att Jag Ă€r ~Fri~... 

Behöver inte lÀngre tÀnka pÄ hur var eller nÀr. För Jag tÀnker göra Resten av Mitt Liv till det BÀsta i Mitt Liv...








Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0