You are Afraid of... You!!!

Idag har jag sett en Ny/Gammal sida hos nĂ„gon jag sĂ„g mycket Högre Potencial  hos tidigare. Att varje gĂ„ng bli Lite "mindre"  Ă€r ingen Positiv sak att se frĂ„n perspektiv.
Jag kan intala mig att det handlar om Mognad, men det Àr inte bara det.
Det Ă€r sĂ€ttet Du ser hela din omgivning pĂ„. Du har frĂ„ngĂ„tt alla de dĂ€r Sunda vĂ€rderingarna Du en gĂ„ng vĂ€rdesatte.  NĂ€r man kĂ€nner sig sjĂ€lv som  Lite BĂ€ttre Ă€n  Alla andra, dĂ„ Ă€r man ute pĂ„ Djupt vatten. En och annan Lögn pĂ„ det sĂ„ verkar du vara "hemma".
Smutsigt Vidrigt!!!

Jag vÀljer en ny taktik denna gÄngen. Varför?!? Jag Àr tvungen.
Jag LÀser inte vad du skriver, Jag blÀddrar bort nÀr dÀr kommer en Bild och Jag lyssnar inte pÄ vad du gör. SÄ fort nÄgon nÀmner ditt namn sÄ stoppar jag det dÀr stÀndiga malandet som Alla hÄller pÄ med.
Jag kan Aldrig FörlÄta dej för det!!!

Varför?! Jag MÄste.
Det Ă€r Pusselbiten som hĂ„ller kvar Mig som mĂ„ste Bort. 
Du lÄter Mig gÄ pÄ Nit efter Nit utan att det verkar PÄverka dej ett Skit. Det kÀnns nÀstan Obefintligt hur Du bara kan LÄtsas som ingenting och Leva Ànnu mer varje gÄng efterÄt.
DĂ€r finns inget Stopp.
Hade JAG varit Viktigt nog sÄ hade du handlat annorlunda.
Vem JAG nu en gÄng var för DEJ Àr defenitivt inget JAG Àr nu.
Denna gĂ„ngen ska jag stĂ„ fast vid Dina Ord Ă€ven nĂ€r dom förĂ€ndras till ett Ytligt FörlĂ„t och Noveller om hur Du Aldrig blir Hel av Saknad. 

För det dÀr Àr bara en Tröst för Stunden nÀr du blir Lite Sugen som Du sen kastar bort efter ....
Jag kom pĂ„ dej med att göra nĂ„got Korkat... Och det Ă€r ju Inte Första gĂ„ngen. ÄndĂ„ Ă€r det du som ska straffa mig genom att SĂ„ra till max. Den ekvationen har Jag Aldrig fĂ„tt ihop. Men det Ă€r nog inte meningen heller. Det Sociala spelet Ă€r nog viktigare för Dej Ă€n dina KĂ€nslor inombords nĂ„nsin varit.Det Ă€r Synd att Du kastar bort Allt det Fina som Du som person faktiskt bĂ€r pĂ„. 
Jag har sett sidor hos Dej som du sjÀlv kommer UpptÀcka en dag nÀr Du Àr mogen för dom.
Hela Sagan Àr en Sorglig berÀttelse som kommer att Följa OSS Livet ut.
Med Konskvenser som DU en dag kommer kÀnna...

En Dag kommer du att FörstÄ!!

Den Största RÀdslan du sagt att Du haft genom hela Livet... Har Du sjÀlv Besannat nu- Grattis!!!
Du blev precis Allt det dĂ€r du Fasade för. DĂ€r finns inte ett uns av Stolthet kvar i Dej.Och DU  kommer Inte komma lĂ€ngre Ă€n sĂ„hĂ€r förrĂ€n Du tar tag i det. Alla Kuggar man rĂ€ttar till gör att hjulet till Slut börjar Rulla igen.

"Gör Om Gör RÀtt"

Du kan tycka precis vad du vill om mig, men faktum Àr att Jag stÀndigt gör förÀndringar, stÀndigt tar Nya steg, StÀndigt greppar Nya Chanser.

"Man gÄr vÀl inte i samma Skor jÀmt?"

"Sometimes You Win, Sometimes You Lose"

Du stĂ„r kvar i Hörnet med Alla dina "Drömmar"... Tiden gĂ„r... Du StĂ„r kvar i Ditt Trygga Hörn och tar Aldrig Steget ut. 
Allt du kommer bli LĂ€mnad kvar med blir en Konstant Återupprepning av ALLT... Samma Vardag... Samma Jobb... Samma Fritid... Samma samma TrĂ„kigheter...
Have Fun!!!

Jag tar smÄ kliv hela Tiden, Jag tar mig Ätminstonde FramÄt... Det Handlar inte om hur fort nÄt gÄr, utan om att ALDRIG bara stÄ Stilla!

NÀr Jag lÀgger Min SjÀl i att Göra NÄgot... SÄ Krossar Jag BarriÀren och NÄr Toppen utan att Tveka... DÀr Àr Skillnaden pÄ Oss...










Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0