Some Day...

NÀstan lite vemodig av att se att du Àr upptagen just idag. Fast du kan ju omöjligt veta att just idag hade vÄra skÀmtsamma kvÀllar varit den enda rÀddningen för att dagarna inte ska kÀnnas mer eller mindre pajj.

Undrar hur Min Visionboard skulle se ut utan Allt det hÀr?!?
Jag Ă€r sĂ„ Tacksam för att Jag fick Vakna upp och se VĂ€rlden för vad den verkligen Ă€r. 
Att VÄga se saker utanför den lilla Boxen man var van att hÄlla sig i.
Bara det Faktum att Jag var tvungen att ta till ytterliggare en kamp för att fÄ Lov att vara DJ, Jag menar Whaa??!


Hur ska du kunna vet vilka vÀgar du ska leta efter om du inte har ett mÄl som ger kampen en mening?!?

Skriva saker utan mening Àr som att Cykla utan cykel... Omöjlig teori!

Alla gör upp sin en bild av allt som sker, mÀnniskor de trÀffar och bedömmer dÀrefter sin förmÄga att bemöta det pÄ inviduellt vis.
Man gör som man vill men allt har konsekvenser. Ibland fÄr man inse att mÄttet Àr rÄgat liksom.

IkvÀll Àr det Jag som kryper ner i sÀngen rÀttar till kuddarna och kryper tÀtt intill dom.
Jag Àr för trött pÄ fördomar och lönlösa samtal om ingenting.
Jag ser inget du gör, jag lĂ€ser inte om dej och jag lyssnar pĂ„ det du delar... För i Mina Drömmar Ă€r du De Fina som  Jag vill Minnas. NĂ„n dag kanske jag stöter pĂ„ den Mannen igen... Vem vet?!?!








Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0