"PriceTag"

Djupt nÀstan Lite för djupt inpÄ, nÀstan som man kÀnner sin Lojalitet bara trasas Sönder pÄ Mitten.
Men det Ă€r bara en SmĂ€rre del av hur mĂ€nniskor kan anvĂ€nda varandra imot. KonskvenstĂ€nk kvarlĂ€mnat hemma under sĂ€ngen lagom överdammat i hörnet. 
Om man nu slĂ€nger ur sig till höger och vĂ€nster sĂ„ förr eller senare kommer det en Stopp Kloss och det Ă€r fĂ€rdig krĂ€kt!!! 
Det finns miljontals mÀnniskor dÀr ute, men just han anser sig vara sÄ Ego att Alla hamnar dÀr.... Eeeh!!
HalllÄÄ Hur TÀnkte DU?!?
Är Du NĂ„nsin Hemma?!
IsÄfall har du glömt att utfodra Hamstrarna ... För Hjulen Sluta snurra för lÀngesen!!!

Overkill dessutom!!! Nej Shijt!!!
Jag tar en 1 med extra Allt tack!!

Jag försöker sortera bort och faktiskt hÄlla mig pÄ avstÄnd frÄn Alla mÀnniskor som kan pÄverka mig Negativt. VÀnner kÀnner sÄnt och det mÀrks nÀr man vÀl ses och man har orken att Förklara sÄ det Àr FörstÄligt.
Timingen blir Aldrig RĂ€tt. SĂ„ det kan ju kĂ€nnas aningen Frustrerande att StĂ€ndigt söka Positiva Ljus punkter samtidigt som det motarbetas OförstĂ„ende. 
Nej nu har Jag fÄtt nog av Sagor.
Jag kÀnner mig nÀstan SvÄr dÀr ord Àr ord och Handling Àr det enda som binder orden till en mening, 2 pusselbitar som mÄste följas.
Trist men Sant!!

Positiv Tanke: Solen gÄr Alltid upp igen...
Ordet: Hopp

Men Modig nog att Tro Allt om Inget vet jag inte nÀr jag blir igen.
Aldrig mer vill Jag Älska sĂ„ det gör
Ont. Aldrig mer vill Jag kĂ€nna att bara En Mans Famn Ă€r den Enda som ger Tröst. Aldrig mer vill Jag kĂ€nna hur Mycket TĂ„rarna kan BrĂ€nna pĂ„ Mot Kind. Aldrig mer vill Jag kĂ€nna Mig Förlorad i nĂ„gons Armar. Aldrig mer vill Jag kĂ€nna Mig sĂ„ Magiskt Som Ett. Aldrig mer vill Jag ge Allt av Mig SjĂ€lv. Aldrig Mer... ÄndĂ„ Ă€r Aldrig mer bara Ett Minne Av Allt Jag Försökte sĂ„ HĂ„rt  att va...








Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0