My World <\3

Det BĂ€sta Jag gjort pĂ„ lĂ€nge Ă€r att rĂ„ka lĂ„sa Min Mobil. Jag kĂ€nde sĂ„n Frihets kĂ€nsla, Inga krav... Inget MĂ„ste... Mitt ute i en skog i Uddevalla av Alla stĂ€llen. Vi kunde Ă„kt dit som Alla andra dag 2 men vad skulle Jag göra hĂ€r hemma i hĂ„lan pĂ„ Fredan?! INGET! 
Sagt och gjort , frÄnkom jag tankarna pÄ den idioten?! Nej sÄklart inte stundvis. Ibland undrar jag om det finns en fÀrdig lista med Raggningsrepliker... Samma fraser... Samma shijt... SÀkerligen bara samma Bullshit som Du en gÄng drog.
KrÀvs sÄ Mycket mer att FÄnga mitt intresse!
Jag tror inte lÀngre pÄ Ord, Jag tror pÄ Handling.
Slut!

DĂ€remot sĂ„ har Jag trĂ€ffat sĂ„ mĂ„nga mĂ€nniskor sista tiden som gör att Jag kommer kunna arbeta med Musiken pĂ„ vilket sĂ€tt Jag vill i princip. Jag har slutit en del intressanta avtal och hela Hösten kommer bli lite av en surprise för mĂ„nga men samtidigt ge mig möjligheten att pĂ„verka utelivet i denna stan. Se till att det finns djs som Ă€r vĂ€rda att inte bara dansa till utan shyssta lockbeten och samtidigt tjĂ€na cash pĂ„ det. Av allt Jag Ă„stadkommit detta Året sĂ„ Ă€r det nog detta som kĂ€nns mest givande pĂ„ lĂ„ng sikt.

KÀnslan att vakna och se förfrÄgan om Indian spirit pÄ Min Timeline... Va oxÄ RÀtt Fett Faktiskt <3 ... Konstigt nog sÄ Àr det ju Favorit Festivalen.
Men det va ju lite ledsamt oxÄ.
Mitt MÄl pÄ 1 Är blev liksom uppnÄtt pÄ alldeles för kort tid.
2 Radiokanaler med Exklusiv tid varje vecka för mig att Publicera Mitt eget och Djs jag helst Lyssnar pĂ„. 
Signad i London av ett bolag som krÀver Alldeles Lagom av mig.
LÀrt mig Fett av Mitt förra Misstag att resa ensam sÄ numera Àr kravet att crew Àr All inklusive.
Kommer bli sÄ jÀkla bra Allt det hÀr.
Om man lÀr sig nÀr man ska Tacka Nej och KÀnner i Magen varje gÄng sÄ kan det inte bli fel.
Musik Året kommer Sluta hur Shysst som Helst!! 
Jag fattar det knappt SjÀlv... Jag Spelar i London dÄ... Det Àr helt sjukt!!!

" They Told Me I Couldnt, Thats Why I Did"


Over N Out!









Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0