Look like a Barbie, Think like a Boss...

Jag har nÄtt sÄ Mycket FramgÄng inom sÄ mÄnga omrÄden. Jag har sÄ
MÄnga spÀnnande uppdrag pÄ
GÄng. Jag valde bara Fel man att dela Allt de dÀr med.
Jag borde ha FörstĂ„tt det förut, men de dĂ€r med att ge upp nĂ„t Jag tror pĂ„, ligger inte i Min natur. 
Flera gÄnger Jag kÀnnt Sorg i HjÀrtat sÄ kommer Trösten utifrÄn

   " Du har ju hela VĂ€rlden framför dina fötter"

"Det Kryllar ju av dem hÀr, bara och vÀlja"

Det va ju inte Hela VĂ€rlden jag va Nöjd med. Det var inte hela vĂ€rlden jag ville ha. Det va nĂ„gon som kan förstĂ„ hur jag tĂ€nker utan att behöva förklara det. Passion pĂ„ mils avstĂ„nd. Magi i Luften som ingen kan undgĂ„. Och lekfulla ideer som Aldrig tar Slut. Det Ă€r SvĂ„rt att hitta en vĂ€g dit pĂ„ Nytt. Det Ă€r SvĂ„rare nu att skilja pĂ„ vem som Ă€r lĂ€mplig för att vara Min. DĂ€r finns för mĂ„nga valmöjligheter. Jag kommer kĂ€nna mig Halv Ă€nda tills det klickar nĂ€sta gĂ„ng. DĂ„ ska Jag vara redo att vara Allt för Den Hanen. 
En Trygg Famn att krypa upp i och kÀnna mig sÄdÀr Liten igen.
Kramas i timmar och bara kĂ€nna ett Leende av att Vakna intill nĂ„gon som Älskar mig.
Men Mest av Allt, Hanen att prata med i timmar om Allt och ingenting.
Utforska Naturen och Jaga SolnedgÄngar. Som Jag LÀngtar till Min tur kommer igen. <3

Tills dess tÀnker jag inte ens leta, bara ta del av nöjjen som flyktigt bjuds... ;) ;) ;)








Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0