Onödigt sant

Vad Àr det som Àr fel nu dÄ?!!?!?
Jag blir liksom aldrig nöjd med nÄgon framgÄng alls.
Jag har ett mÄl, en plan hur botten ska bli toppen.
Jag Àr pÄ vÀg, har tagit mÄnga steg.
Jag vet vad jag mÄste göra och ÀndÄ kÀnns det sÄhÀr.

Helgen gav mig ytterliggare en klapp pÄ axeln för att jag följt min magkÀnsla och den slog rÀtt.
NÄgon som jag vet inte var bra, rak eller Àrlig gjorde en debut och visa sin bÀsta sida som bara gav mig en chans till att knuffa Ànnu lÀngre bort.
Problemet som kvarstÄr dÀr Àr att jag vet att nÄgon skada skett nÄnstans men kan inget göra Ät det idag.
MÀnniskor som inte tar reda pÄ fakta utan att dömma pÄ indicier Àr inga positiva vingar att hÀnga under.

Pssscht! Bort!!!

Jag avboka spelningar av personliga skÀl för att jag sÄg mitt eget vÀrde, vad hÀnder.... Jag blev Ànnu mer överöst med erbjudande!!!
LĂ„ter skitbra, men vem har sagt att jag ville det?!

Jag kÀnner mig sjukt Otacksam samtidigt som jag Àr sÄ ....
Nej rampljuset gör mig inte Lyckligare , det fördriver snarare tiden tills jag hittar en punkt som Àr trygg.

Finns bara ett mÄl som ger inre lugn och det Àr en trygg platta.
Den kan man bara skapa sjÀlv sÄ fram tills dess Àr det vÀl som det Àr... Tomt-argt-saknad-sorg!

To be continued...





Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0