One Day

Sista dagarna har varit som en dimma av feber, förkylning och allmÀnt depp.
För trött för att vara vaken i en vÀrld full av olika skikt som bara suger energi ifrÄn mig.
För att ta mig framÄt mÄste man ju prova vÀgar man inte gÄtt tidigare.
Att hela tiden försöka tÀnka en positiv tanke varje dag för att det sÄ smÄningom ska föda fler.
I slutÀndan ska flödet sprudla positiv energi, hÄllbara tankar som i sin tur speglar vardag... Nöjen och Fritid.

Men dagarna fram till nu har det gÄtt lite upp och ner i ett vakuum dÀr korkade tankar av hopp och uppgivenhet blandats.
Hur jag Àn formulerar mig hÀr sÄ Àr det svÄrtolkat för den som lÀser men inte förstÄr.
Fast sen-Ä-andra sidan Àr det ju skitsamma hur andra tolkar min skit nÀr ingen av dom kan lösa nÄt ÀndÄ.

Idag Àr en sÄn dÀr dag dÀr allt bara gör overkligt ont. Jag hoppas den förbannade vÀrken slÀpper snart.
Och att jag aldrig Àr sÄ korkad igen.




Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0