Make Me Fly!



"There comes a time, when you hit a certain call.
When your life and your love should come together as one"

Men nÀr det Aldrig hÀnder dÄ?!?
NÀr man gÄng pÄ gÄng Äker upp och ner i vÄgor?!!?
NÀr oavsett vad man gör inte blir tillrÀckligt för att allt ska stÀmma?!?

Jag Àr sÄ trött pÄ att kÀnna mig sÄhÀr.
I bland Àr jag bara sÄ trött pÄ att vara Jag.
Det finns egentligen inte sÄ mycket jag skulle önskat mig om tomten fanns, Jag behöver inte tjÀna pengar i överflöd bara sÄ jag kan leva gott utan att snÄla för mycket.
Jag skulle vilja bo i ett lagom stort hus centralt men ÀndÄ i Naturen.
Jag önskar mig nog mest i hela vÀrlden en Livskamrat som bara Àr Min. Han ska ju vara bÄde min BÀsta vÀn och Passionerad KÀrlek för att lÄgan ska brinna Livet ut.
NÄgon jag kan dela bÄde GlÀdje och Sorg med.
Men mest NÄgon som Jag kan luta mig tillbaka emot, och kÀnna det skyddet sÄ jag kan slippa vara sÄ himla Stark Alltid.

Det Àr inte alltid sÄ kul att vara den som mÄste gÄ nya vÀgar först.
Det Àr en tung börda att alltid behöva slÄss för att nÄ ett mÄl.
Jag Àr inte sÄ brydd om vad andra tÀnker egentligen och försöker varje dag att bli ett BÀttre Jag.
Jag hjÀlper alltid mina nÀra sÄ mycket jag kan och lite till.
Jag har kommit sÄ lÄngt pÄ min resa... Jag har rest mycket och jag har upplevt desto mer.
ÄndĂ„ undrar Jag nĂ€r Faaaan det ska bli Min tur ?!?!?

Var Ă€r Min Prins och den dĂ€r förbannade hĂ€sten som ska ta mig pĂ„ Magiska Äventyr?!?!

Var Àr den andra halvan av mig?





Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0