Fuck It!

Jag vaknade med vÀrldens tyngsta kropp...
Ångest delux över att det redan var Lördag och veckan ser ut som ett katastrof lĂ€ge i tjernobyl... Shock strĂ„lning... Som en blixt frĂ„n klar himmel. 
Jag vÀnder mig om och kikar pÄ han som ligger dÀr brevid, kÀnns som en sten helt plötsligt tynger mitt bröst och mer eller mindre trycker ner mig i sÀngen igen.
Jag sluter ögonen för att förtrÀnga dagens sanningen. Den Àr tom.


Mest för att vÄgorna sköljer över mig fullkomligt oregerligt frÄn morgon till kvÀll... En sida av mig orkar inte ens försöka förstÄ... En annan vill bara skrika.
Jag FörstÄr Verkligen inte, och jag börjar tro att jag aldrig förstÄtt.

Sitter hela eftermiddan kommer pÄ mig sjÀlv att jag tÀnker ut en tillrÀckligt bra anledning att slippa undan. Slippa hantera din kÀnslokalla sida och sju hundra dÄliga ursÀkter till tusen mÀnniskor.
Jag Kan Inte LĂ„tsas MĂ„ Bra.
Vad som Àn blir sagt sÄ hittas det ett kryphÄl bÄde fram och tebax.

Du sĂ€ger att utan mig blir du aldrig Hel,  och att jag Ă€r din andra halva.
Men allt det dÀr blir trÄkigt pÄ sÄÄÄÄ kort tid.
Du sÀger att du inte vill sÄra, ÀndÄ gör du gÄng pÄ gÄng misstag som du vet kommer att hugga till.

Jag kan ju tro vad jag vill, men det Àr INTE sÄ att jag bara sitter hemma och försöker hitta fram möjliga skandaler dÀr du Àr bov.
Mitt problem Ă€r att jag Ă€r för mentalt  connectad med dej.
Numera kan jag vakna med ett ryck vilken morgon som helst och bara kÀnna, idag Àr det dags.
Det slĂ„r aldrig fel... Innan ikvĂ€llen kommer sĂ„ har det alltid uppstĂ„tt ett "slut" Eller en början. För att inte tala om att grejjen med att vara "nĂ€ra vĂ€nner?" Man Ă€r just nĂ€ra för att man gĂ„tt igenom mycket tillsammans. Eller? 
Varför vill man dĂ„ sĂ„ra, stöta bort och allt annat, inte bara en gĂ„ng utan fler? 

Jag önskar att Jag snart fĂ„r trĂ€ffa nĂ„gon som Älskar mig. Precis sĂ„ som jag Älskar dej.
NÄgon som faktiskt vet vem han Àr och vet vad som varit, men framför allt... Vart han ska.

Besviken Àr dagens ord!




Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0