~ LunaTaleS~

~15 April 2014~
Det Àr dags att ta ett Beslut.
Det sÀgs att man ska aldrig slÀnga bort en chans nÀr man fÄr den, men ibland sÄ krockar chansen med Verkligheten. Det Àr dagar som dessa jag önskar jag kunde bollat alla mina tankar och funderingar med nÄgon som kunde se saker ur bÄde mitt perspektiv och ett eget.
Men jag har sagt jag ska ta mig upp sjÀlv sÄ det finns ingen ÄtervÀndo pÄ hurvida mitt bollplank blir uppritat eller om ja sjÀlv ska mÄla vÀggen.

Jag försöker, tro mig jag försöker!!!

Jag har aldrig haft bara TUR nÀr jag ska göra nÄgot nytt, dÀremot har jag alltid kÀmpat och "vunnit" för att nÄ ett mÄl.
Min SjÀl genomgÄr en hÄrd prövning just nu. En balansgÄng mellan rÀtt och fel. Ett Fett stort Tomrum inombords. Sjuk Sjuk Saknad. Besvikelser över mÀnniskor man stod NÀra.
Och jakten pÄ Energi och nytÀnkande. KÀnns som det hela emellanÄt kan bli lite rörigt och jag gör febrilt upp listor för att hinna med Allt.

Jag kan bara Jobba för att bli ett BÀttre Jag varje dag.
Jag kan bara försöka lÄta bli att kika lite i backspegeln dÄ och dÄ.
Jag kan bara Lova mig sjÀlv att Aldrig nöja mig med mindre Àn vad Jag sjÀlv vill lÀgga som Insats i allt jag gör.

" Dont just Look upon the Stars... Be One "

Jag har fÄtt mÄnga mÄnga erbjudanden men Àr sÄ Vilsen i vanlig ordning nÀr det kommer till förÀndring. Jag vet att det kommer krÀvas Mycket av mig. Jag vet att det finns saker jag blir tvungen att vÀlja bort.
Men en sÄnhÀr chans kommer en gÄng i Livet om ens det.
Det gÄr inte lÀngre att blunda för det och bara rida pÄ vÄgen som mÄnga sagt.
Jag mÄste ta ett Beslut!
Vem Jag vill vara och Vart Àr Min slutdestination.

Hur det Ă€n blir sĂ„ Ă€r Jag faktiskt Stolt över Mig sjĂ€lv. Alla dessa Ups and Downs Åren har bjudit pĂ„.
Jag har ÀndÄ nÄt punkten idag helt pÄ egen hand.
En dag kommer jag se tillbaka pÄ Allt med helt andra ögon.
En dag ska jag skörda allt jag sÄtt.
En Dag!! <3










Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0