Its never a Win win!

~22 April 2014~

Jag har fÄtt första preview pÄ LÄten nu och lyssnat igenom den ett par gÄnger... Och det Àr defenitivt inte en Typisk "Emma" lÄt som skulle passa mig som den Perfekta skeden :P :P

Samtalet gick bra idag :) 
SÄ bra att biljett Àr bokad till Stockholm om tvÄ dagar.
Shiijt! Shiijt! Shiijt! 
Verkar som om nÄnting hÀnder hÀr nu... Innan idag kÀnde jag helt plötsligt en Panik kÀnsla delux!!
Allt gĂ„r sĂ„ Fort! 

~27 April 2014 ~
PÄ tal om att göra saker Snabbt... Som oftast innebÀr Lite För Bra för att vara Sant!!
Återkommande kĂ€nsla pĂ„ sistonde faktiskt.
LÄng story kort... Jag kan ha tagit Mitt Livs BÀsta eller Mitt Livs SÀmsta Beslut men faktum Àr att trots de sjuka scenariumet jag genomled hela vÀgen Hem, SÄ skulle Jag ha Tackat Nej och inte hanterat saker ett dugg annorlunda.
Det sÀger mig att jag handlat RÀtt!!!

Är det meningen att Jag ska göra nĂ„got inom Musiken sĂ„ kommer Min chans att kĂ€nnas som en Pirrande kĂ€nsla i hela Magen, lite precis som nĂ€r man ska trĂ€ffa nĂ„gon som man Ă€r KĂ€r i .

Livet KĂ€nns...
KĂ€nslor KĂ€nns...
Saker som pÄverkar oss Emetionellt Àr inget vi kan ta bort eller radera.
Du kan skapa dej ett helt Liv helt pÄ egen hand genom att undvika synen av det som HjÀrtat kÀnner.
Men var du Àn gömmer dej sjÀlv eller dina KÀnslor sÄ rÀcker det att du kommer i nÀrheten av mÀnniskor som HjÀrtat bestÀmt hÄller en plats till sÄ blir allt en oreda.

-FÀst dej inte vid nÄgon som inte Àr fÀst vid dej tillbaka-

Men om du lÄter bli att blunda en enda sekund pÄ "rÀtt" tid sÄ kommer du antagligen omedvetet lida över den bitterljuva Förlusten av ett Liv du förestÀllt dej.
Sitter pÄ jobbet och tÀnker allt det dÀr jag inte ska tÀnka. Allt det dÀr jag aldrig kan förklara. Allt det dÀr som kÀnns BÀst/SÀmst i ett kaos av vakum.

Jag kan undvika att ens se dej, Jag kan vĂ€lja att vara dĂ€r du inte Ă€r, Jag kan lĂ„tsas att dina ord inte kĂ€nns... 
Jag kan Fysiskt fylla alla platser som Àr tomma pga dej.
Men jag kan ocksÄ rÀkna med att det dÄ Alltid kommer finnas grÄ-zoner som Aldrig blir fyllda av liv.
SmÄ gropar och hÄl som Alltid kommer kÀnnas som ett Bi stick dÄ och dÄ.
Allt Jag kan göra Àr att Acceptera att Livet Àr som Livet Àr, Obesvarade KÀnslor kan man Aldrig styra över, man kan bara lÀra sig Leva med förlusten.









Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0