Njuuuta Àr Nyckeln!

FreeeeeeedaG och hög Sommaren visar sin BÀsta sida... AlltsÄ mitt i all kaos , Olycka och Sjukdomar sÄ kÀnner Jag ÀndÄ nÄnstans att man blivit sÄ utgrÄten och tömd pÄ allt det dÀr andra kan tillfoga en.
Jag kommer nog Alltid kÀnna av Svek eller hur HÄrt mitt HjÀrta blev krossat av nÄgon som Jag faktiskt hade en djup tro i.
SjÀlva grunden och VÀnskapen skulle ju vara sÄ Stark sÄ behövlig.
Men ÀndÄ har ljuset gÄtt upp, Satsar man " fel" om och om igen sÄ hittar man Aldrig rÀtt vÀg.
Att gÄ pÄ nÄgon historia hit och dit... Ut och in... Upp Ä ner... Till slut faller alla bitarna pÄ plats.
Jag Ångrar nog att inte Lyssna pĂ„ alla varningsklockor.
Eller faktiskt Fatta att inget i vÀrlden Àr unikt... Samma ord, samma gargong.... Samma Allt som mÀngden fÄr.
Dock kan Jag sjÀlv göra ett val, ett val Jag vetat om hela tiden... Jag har lÄtit mig "köras" lite med, inte som ett offer utan för att jag ocksÄ har behov.

DÀr Àr Alldeles för mycket som Gömdes i Snö kom fram med VÀrmen... Med nya insikter och VÀxande Styrka inombords sÄ mÄste Jag nog ErkÀnna att Jag trivs lite grann nu, massor av Press har lyfts frÄn mina axlar samtidigt som Jag lÄtit dej skapa ett tomrum som Jag nog tillsÄg dej större Àn vad du var.
Jag Àr inte bÀttre Àn dej sen allt slogs bort, Jag har vidgat vyerna om man kan sÀga sÄ pÄ ett Fint sÀtt.
Jag har vuxit i mig sjÀlv och lÀrt mig ta för mig för egen skull.
Lite kyligare, Lite mindre Engagemang och Lite Mer SekundÀra behov som NÀrhet men bara sÄdÀr Lagom som pÄ
Gamla dar :P :P

Dags att göra upp nya MÄl... Nya Krav för att kunna se Nya möjligheter. LÀrt mig att inte dömma ut nÄgon innan de fÄtt en chans att visa vad de Àr.
Fast mest av Allt bara Lyssna pÄ Kroppen och höra nÀr den behöver en Chill-out.
KÀnns konstigt samtidigt att ingen blir ju nÄnsin som vi som du, Men nya minnnen kommer med tiden ErsÀtta gamla... And Of You Go!

Jag vet vad jag vill ha, Jag vet vad Jag behöver och sista verktyget passar numera in... Jag vet hur jag ska ta mig dit.
Att stÀnga nÄgon ute var fel nÀr det kom frÄn mig, men varje steg du tar, varje handling berÀttar bara mer om dej Àn om mig.

Jag skriver för att tömma, rensa bort och Bearbeta men ocksÄ för att sjÀlv kunna följa min utveckling i efterhand. PÄminnna sig om att allt var verklighet inget var Fejk, skillnaden lÄg bara i Impulsiva handlingar som hade avslöjat din mörkaste hemlighet om det inte ageras Akut för stunden.

En man som skulle passa mitt Liv Àr en man som delar samma Passion, en man som Àr fÀrdig med att söka efter sig sjÀlv eller Handlar efter allt han brinner för.
En Trygg Axel som jag kan luta mig tillbaka mot nÀr allt Àr som tyngst.
Dela Tankar , ideer och planer.
NÄgon som alltid gÄtt sin egen vÀg och Drömmer lika tramsigt, underbart och Fantasifullt att smÄ buus Àr dagliga inslag.
Men viktigast Ă€r Ă€ndĂ„ att han ska kunna se min SjĂ€l och den smĂ€rta mina Ögon gömmer, Han ska förstĂ„ min stolthet över att han Alltid fĂ„r mig att Le och inse att nĂ€r Jag Älskar sĂ„ gör jag det Hel hjĂ€rtat...

Finns Han?!?

Tills Jag stöter pÄ honom sÄ fÄr jag nöja mig med att det Àr dags att Sluta Lipa över Spilld mjölk nÀr BÀst-före-datumet gÄtt ut för lÀngesen.

Det Àr dags att börja Leva varje sekund Nu... Livet Kallar sÄ Jag antar att en ny dag gryr med All vÀrme jag slÀpper in <3

En Ny Dag Börjar Nu...



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0