Ligg pÄ nÄn annan!

Var jag Àn vÀnder mig och skriver sÄ....
Äsch va FAAAN Tolka hur ni vill, var ni vill och NĂ€r ni vill.... Alla mĂ€nniskor kommer alltid att dömma dej med sina egna inskrĂ€nkta syner frĂ„n sitt eget ego.

Alla mÀnniskor kommer förr eller senare att sÄra dej... Att tro att vÀrlden nÄgonstans Àr RÀttvis Àr lika korkat som att stÄ mitt i lejongropen och tro att han Inte kommer att Àta dej bara för att du inte Ät honom först...

Jag vet inte hur mÄnga lÀrdomar till jag vill ha faktiskt, just nu kÀnns det bara som att det inte Àr nÄgra med positiv utgÄng.
Bara mer mer mer om hur man ska backa frÄn allt som har med förtroende att göra.
Jag vet nu om drifterna bara Àr starka nog sÄ kan vad som helst spillas.

Att fÄ komplimanger dagligen för skönhet kanske lÄter som en dröm men allt har ett Pris... Trygghet- Erase!

Ligga, ligga, ligga
Vem har sagt att jag ens vill vara sÄ nÀra, naket inpÄ?

Jag vill bara kunna vakna upp en morgon och kÀnna att pressen Àr borta, att lugnet infunnit sig, se pÄ sin nÀsta sovandes tÀtt intill, höra hans andetag.
Lite sÄdÀr smÄkyligt i rummet, höra fÄgelkvitter frÄn glipan vid fönstret.
Lyfta lite pÄ tÀcket och bara krypa sÄdÀr nÀra, skeda, kÀnna sig omsluten av vÀrme, och bara somna om...

NĂ€r Ska det bli min Tur igen?!?


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0