KuggFrÄgor FTW!!!

Ni sĂ€ger att det gĂ„r Över... Ni sĂ€ger att det kommer fler Chanser nĂ„n annanstans... Ni sĂ€ger att Jag kommer hitta det först nĂ€r Jag slĂ€ppt det som Ă€r "Fel" för Mig.
Till och med Du av alla som ska kÀnna mig bÀttre Àn nÄgon annan sÀger sÄ.

Jag borde ha gÄtt för LÀngesen sÀger en annan.
Men jag tror inte nÄn av er FörstÄr hur mÄnga "RÀtt" som samtidigt Àr "Fel" ....
Jag har aldrig nÄnsin anvÀnt vÄgakÄlar i nÄgot jag gjort, men kom pÄ mig sjÀlv att Jag gör det nu.
Det Àr inget Jag stÄr för i min Personlighet, nÀr jag innerligt brinner för nÄgot sÄ finns inga omöjliga "hinder" bara bÀttre el sÀmre Bra Lösningar.

Men HĂ„rt och Grymt nog sĂ„ blir jag bara tvungen att Leva med Konsekvensen av andras Beslut. Jag tror inte att man slutar Älska, man lĂ€r sig nog bara Leva utan personen.

Fan va Tragiskt allt lÄter :/ :/

Jag börjar bara bli sÄ trött pÄ att KÀmpa för nÄgot som hela tiden "Grusas" lite som om det medvetet ska fördÀrvas onödigt. Som om andra "hjÀlper" det lite pÄ traven.
Men va vet Jag?!

Det fanns en Plan... Det Fanns en Tid... Det fanns Chanser Jag inte visste om... DÀr Man betyder Allt och Ingenting... DÀr man tror att RegnbÄgens slut Àr funnet och ser sig om efter kistan med Guld, men inser snabbt att Synvillan bara förvirrat en Ànnu lÀngre bort... OmvÀg genom dimman... TÄrar som tar kraft frÄn Viljan hur Stark den Àn Àr.
Varför ger Jag inte bara upp?!
Varför slÀpper Jag inte taget?!
Vad Àr det som hÄller Mig sÄ hÄrt kvar?!

Jag önskar att Jag kunde sitta pÄ klara Svar sÄsom Du... Ni... Alla

Jag vet att inget av det hÀr Àr Unikt
Jag vet att Jag inte Àr Ensam om att mÄ DÄligt över det.
Men inget gör mindre ont för det.
Inget fÄr mig att sluta fundera pÄ allt som Slutade hÀr... Men ÀndÄ Aldrig tog Slut...

LÄter lika Galet som att slippa tanka bilen och köra pÄ Luft, men min Verklighet kommer aldrig vara som nÄgon annans, Jag vet det Nu.

Saker gör Ont, KÀnslor gör Ont
Livet gör Ont... Det gÀller bara att lÀra sig Dansa i regnet... Ups and downs...

Önskar bara ibland att Jag kunde byta ut min Berg-O-Dal-Bana mot ett Pariser Hjul... En stund dĂ„ och dĂ„ i allfall. <3 <3 <3




Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0