Ytligt VĂ€rre!!

Vilsen, Tappad, Bortsprungen, RÀdd och Förvirrad.... Samtidigt som jag Àr rÀdd för att ens lÄta Positiv sÄ mÄste jag ÀndÄ försöka tÀnka tankar som föder andra positiva tankar och ger en energi att ta sig igenom allt som faktiskt Àr jÀvligt hÄrt.... LÄngt mycket vÀrre Àn jag nÄnsin sÀger eller nÀmner!!

Det dÀr att lösa sin egen skit utan att gnÀlla Àr en inbyggd mekanism att inte fastna i problemet utan lösa det för att ta sig vidare till nÀsta nivÄ....
Bra eller dÄligt?!?
Bra för man blir aldrig beroende av andra för att hitta lösningar!
DÄligt för man delar inte med sig utan lÀmnar andra som stÄr en nÀra i en cirkel utanför det inre!

SÄ vad gör Fel RÀtt?
Ta lite JAG tid att tÀnka om och tÀnka rÀtt. Göra upp om vad som Àr viktigt, vad jag vill ha och vad som mÄste bort.

Min nya Blogg lanseras imorgon... Ytligt VÀrre.... Lite spÀnd men samtidigt nervös.. Blir ju dock lite mer yta Àn djup men provokativ för att skapa en shysst stÀmning.
För att hetsa upp kÀnslan lite mer sÄ döps Podcasten till samma namn och numera Àr det i samarbete med Wijks sport som stÄr för hela kalaset ;) Blir riktigt nice att kunna anvÀnda alla sina skills för att jobba upp det till ett hÄllbart projekt :) :)

Over N Out!!!









Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0