Natta Macka utan calorier....



KÀnnbara tvÀrkast, kÀnslor som lever sitt eget liv och tankar som med hjÀlp av lite energi utgör ett positivt skikt av lÀttnad...
IkvÀll Àr en sÄn dÀr kvÀll man riktigt kÀnner hur slut man Àr i huvet.
Foto presentation klar... LÀxan till imon Àr att skriva ihop nÄgot ska beskriva mig... Hmmm vet inte i vilken Ànde ja ska börja i.... Jag Àr som en kameliont trivs precis lika bra clubstil som rejv, av chillad samtidigt som jag Àr impulsiv....
Tror jag nöjjer mig med att pÄbörja den dÀr uppgiften nÀr jag sovit nÄgra timmar ;) ;)

KÀnns helt sjukt att allt detta ska dra igÄng nu, blir ju en hel del mycket mer jobb av det Àn jag trodde frÄn början men samtidigt blir det sÄÄÄÄ kuuuuul :)

Sista veckan har varit ganska omtumlande över lag men den har innehÄllit sÄ mycket positiv energi med.... TillfÀllen dÀr kÀnslor blir magiska... Minnesfilmer och bilder som lÀggs till evighets hÄrdisken.... JooodÄ visst kan vi fÄ till det alldeles Perfekt nÀr vi bara anstrÀnger oss.
Men Àr det inte lite det allt handlar om att lÀgga energin pÄ att vÄrda det som gör en Lycklig?!

Och visst Àr det sÄ att det finns en alldeles speciell plats för Dej i mitt HjÀrta men nÀr du finns vid min sida sÄ kÀnns Livet komplett. Det Àr liksom tvÄ magneter som bara dras till varann och dÀr finns inget som gör mig lyckligare Àn att bara krypa upp i den famnen.... KÀnna nÀr det killas lÀngs ryggraden och bara somna in sÄ djupt att inga klockor i vÀrlden lyckas vÀcka en.... Det Àr ett dilerium... Det finns bara en Hane och de Àr Du <3 <3 <3

Over N Out!


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0