EarthQuake

KÀnslan att vakna idag med vÀrldens feber frossa och vÀrk överallt va helt sinnesjuk :/ :/

Men nÄgot hÀnde igÄr... NÄgot jag inte kan finna ord för, Jag kÀnner mig helt stum för att kÀnslor jag inte trodde kunna infinna sig bara blev som en enda stor explosion... Det Àr helt sjukt att jag Àr sÄ gammal men aldrig fÄtt uppleva en sÄnt enormt rus dÀr hela kroppen bara skÀlver ut i varje liten molekyl. Det Àr helt otroligt att allt som Àr sÄ ut och in bara kan vara sÄ sjukt magiskt pÄ en och samma gÄng.
Den dÀr lusten att bara spola tillbaka tiden och göra en repris Àr ofantlig... Jag Àr hocked for life Àven om det kan lÄta som en klyscha :P :P


Over N Out!


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0