Singel Race FTW!!

Ska börja med att sÀga att den hÀr veckan har varit bland dom lÀngsta pÄ lÀnge... Om det beror pÄ omstÀllningen eller att vÀdret varit sÄÄÄÄ mycket vinter och sÄ liiite vÄr lÀmnar jag osagt.

TÀnkte jag skulle ge mig ut i dejt vÀrlden för att skapa lite nya erfarenheter... Men den djungeln Àr ju nÀstan lite genomtrÀngande stressfull och ganska dryg....
Jag menar först ska man bestÀmma sig för vad man söker som Àr viktigaste egenskaperna i en potenciell partner... Sen uppge allt som gör att just jag sticker ut ur mÀngden... DÀrefter hur seriösa svar man vill ha... För mycket/lite sjÀlvkÀnsla, lika/olika egenskaper jÀmfört med en sjÀlv, vÀrldssyn, religion och listan blir sjukt lÄng... NÀr du vÀl Àr klar dÀr sÄ Àr det ju bra om man bestÀmma lite vilka Äldrar, vart nÄgon bor och om dom har barn.

Nu kan din profil skapas.... Och sökmonitorerna rullar igÄng....
Efter ett tags bara snabb kikningar sÄ ligger besökarna pÄ en ca 150 om dagen....
* Av dessa ca 150 blir ca 70-80 meddelande i inkorgen varje dag
* Av dessa 70-80 medd. SÄllar man bort sÄ man har ca 10 man svarar pÄ
* Av dessa 10 medd. SÄ kommer alltid samma frÄgor och svar som en början pÄ en ny bekantskap
* Av dessa 10 medd. SÄ tröttnar man pÄ att upprepa sig efter ca 5 konversationer och resten ligger bara olÀst.
* Av restera 5 sÄ leder det vidare med kanske 1-2 möten pÄ nÄn offentlig plats
Och oftast slutar med att intresset inte var sÄ stort eller kemin stÀmde kanske inte ....
Tillbaks pÄ rutan ett och börja om igen... Uttröttande och med lite mindre tÄlamod Àn sist...
SÄ Àr det ett alternativ att nÀt dejta eller det blir som ett drygt heltidsjobb du avskyr att gÄ till varje dag?!?!

Finns det ett bÀttre sÀtt att finna nÄgon likasinnad samtidigt som man utökar bekantskaps kretsen?!

Eller Àr det sÄ enkelt att den energin kommer finnas dÀr nÀr man verkligen kÀnner sig redo igen?!

Vissa dagar kÀnns sÄklart allt mycket tyngre, ju djupare spÄren sitter ju svÄrare Àr dom att radera.
Samtidigt som jag vet att allt blir bÀst sÄhÀr sÄ Àr det klart att varje minne, varje spÄr, varje speciell liten sak sitter med superlim och jag stÄr dÀr med en spatel och försöker skrapa bort det frÄn vÀggen.
SÄren Àr fortfarande öppna men det kommer en dag nÀr dom lÀkt, jag mÄste bara lÄta bli att höra allt det dÀr som gör ont och sluta titta in i spegeln pÄ alla dom drömmar som grusades.
Ingenting Àr omöjligt och med rÀtt Motivation kan man ta sig hur lÄngt som helst genom eld,vatten, luft och jord.

För sakens skull har jag insett vilka fina vÀnner jag har runt mig som Àr extrema pÄ att lyfta magin lite högre bara för att dom kan... Det Àr Jag tacksam för <3 <3 <3

Fredag blir en sjukt spÀnnande blandning av chill out och kvalitets hÀng men Flickan nÀrmst mitt HjÀrta Emelie.

Lördag kommer bestÄ av Ànnu ett Galet upptÄg med dom allra BÀsta... Först tjejhÀng i garderoben sÄ klart men Singel mission till Köpenhamn och Phaxe party... Sjukt mÄnga mÀnniskor som ska mötas upp bÄde dÀr och pÄ vÀg dit :) :)
Ser defenitivt fram emot kommande skvallerblaska angÄende det... :P :P

Podcast pÄ G för övrigt...

Time to go... C Ya All!!



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0