Roll Over N Play Dead-Check!!



Jag skulle kunna skriva om mina kÀnslor, tankar eller funderingar.... Men det skulle inte göra nÄgon varken Lyckligare eller nÄn skillnad alls faktiskt.
Jag skulle ocksÄ kunna skriva om hur dÄlig du Àr, eller hur illa du gjort mig men det skulle inte göra varken till eller frÄn för nÄgon alls.
Jag skulle kunna skriva om hur dum jag kÀnner mig som antog eller hade en annan tro om mig om dej om oss, men det skulle bara föda Ànnu mer tankar som Àr helt ovÀsentliga nu.
Jag skulle kunna skriva om allt jag Saknar, men det skulle samtidigt innebÀra att allt de dÀr jag trott pÄ faktiskt hade hÀnt.
Nu vet jag BĂ€ttre, Nu vet jag Mer
Att allt det hÀr var en Saga utan ett Slut
Och skogens rÄ, Lockade mer Àn att vi tvÄ va tvÄ.
Först nu Àr Jag alena sen vi först sÄgs
Först nu ska Jag leva som en inte tvÄ.
Jag vet att min livs historia inte Àr menad att vara olycklig och tom
Och att Solen kommer pryda min Rosa vÀrld och Hoppet kommer att sÀtta mitt HjÀrta i blom.
Dags att ta pÄ Masken och stÀnga SjÀlens port, Hoppas att innerligt vÄren kommer fort...


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0