En Dag!

Jag börjar kÀnna igen mig sjÀlv igen...
Jag börjar se saker klarare Àn nÄnsin, och framförallt se rakt igenom och hur den ena konskvensen efter den andra skulle sett ut.

Jag lyder mitt eget rÄd den hÀr gÄngen, lÀs inte sÄnt du inte vill höra.
Skaka av allt som bara ger dej negativ energi och stÀng av allt som gör dej illa.
Jag menar vem har rÀtt att bestÀmma hur jag ska mÄ inombords?!

NÄnstanns mÄste foten sÀttas ner för vad som Àr ok och inte, och min grÀns har sakta förflyttats... TÀnjts och gud vet vad... Men nu Àr den korsad.
Och allt det hÀr Àr inte ok!!!
Jag ser dej Àven om du inte Àr hÀr, jag kÀnner dej bÀttre Àn du tror och har tröttnat pÄ att det blir sÄhÀr, dÀr alla andra gör fel.

Jag vet vad jag vill ha ut av mitt liv, Jag vet vad jag söker och hur jag vill leva och tÀnker aldrig nöjja mig med mindre.

Process Äteruppbyggnad pÄbörjad...
En dag ska jag vakna och bara kÀnna mig fri inombords, En dag ska jag vara tillbaka som just Jag!

Over N Out!


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0