Me & You <3

GnĂ€ll-Blogg-PĂ„-IngĂ„ng-Sluta-LĂ€s-Det-Du-Inte-Vill-Veta  Varning!!

Jag drömde inatt och minns det faktiskt som om det vore igÄr.
Att dra fingrarna genom ditt tjocka hĂ„r. KĂ€nna din kind mot min panna. 
Krypa upp och bli sÄdÀr Liten som bara du kan fÄ mig att kÀnna.
Vara sÄ Synkad men nÄgon kommer jag nog aldrig vara igen.
Men oavsett hur mÄnga strider vi haft sÄ har allt nÀstan allt bara kommit tillbaka sÄdÀr vid varje Äterförening.
Magi kan beskrivas pÄ sÄ mÄnga olika sÀtt men det kÀnslan som sprÀtter och gÄr genom varje nerv i kroppen ut i fingertopparna Àr speciell.
Du kalla mig din vÀn nÀr du pratar om vÄr historia.
Jag kallar dej min kÀrlek nÀr jag gör detsamma.
För mig var och Àr du just det.
Min KĂ€rlek... Min VĂ€rme... Min Magi!!
Även om du inte finns hĂ€r sĂ„ finns du i allt det runt omkring.
Nej det hĂ€r Ă€r inte som jag viker mig eller tar ett steg tillbaka, men det Ă€r Jag som Önskar att Min Dröm frĂ„n inatt blev Sann.
Att du.... För det skulle.... Det BĂ€staste.... För Vi.... 
Kodord till allt som görs, tÀnks, andas Àr den enda och verkliga tankeöverföringen som finns.

Plus och Minus Àr de mest tramsiga sÀttet att ta reda pÄ hur saker ska se ut... För det du tycker Àr plus idag kan enkelt bytas ut mot ett minus imorgon... Och hur mycket vikt ligger det dÄ pÄ det första beslutet.

Dom sÀger att vad jag Àn gör sÄ skriv inte ut synligt vad du faktiskt tÀnker sÄ ska du se att drt lÀgger sig snart.
Men om jag inte gör just det, vilken jÀvla mening skriver jag för dÄ?!?!

Jag saknar dej, Jag saknar Oss och just nu Önskar jag att jag kunde spola tillbaka tiden till i början av juni nĂ€r vi hade den bĂ€sta dagen jag upplevt pĂ„ hela Ă„ret. Kanoten... Du jag och din bror <3 

NyÄrs afton snart... Jag minns nÀr VI gjorde nyÄrs fest... Perfektion!!
Nu ska jag göra det ensam och önskar jag kunde .......
Eller sÄ Àr det bara för att jag fortfarande har KÀnslor för nÄgon som inte lÀngre .....
Bara allt i livet Àr sÄ roligt som möjligt, dÄ Àr det vÀl allt eller??

Sa ju att det var en gnÀll-blogg du skulle lÄtit bli och lÀsa om du stör dej pÄ den nu.

Gott Nytt År!





Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0