Tid Àr Tid

VÄgar inte ens Hoppas att nÄgot gÄr som det ska, VÄgar inte Andas högt för tyngden som tar emot.
Jag vill inte se dej genomlida detta mer, Jag vill inte behöva sĂ€ga hejdĂ„ varje dag till nĂ„gon man Älskar mer Ă€n sig sjĂ€lvt. Splittrad som stĂ€nket pĂ„ en nerklottrad vĂ€gg. Varje gĂ„ng jag plockar upp en del sĂ„ grusas den till Ă€nnu mindre bitar som i sin tur Ă€r Ă€nnu svĂ„rare att finna.
Jag kan se smÀrtan men inget göra, Jag kan kÀnna skrÀcken men inget tröstar. Jag Àr medveten om riskerna men kan inte pÄverka.
Öser ner frĂ„n himlen med maktlöshet som skulle kunna krossa allt i sin vĂ€g, samtidigt som jag försöker skydda oss med ett enkelt paraply.
Det finns ingen som kan göra nÄgot för att bota allt.
Det finns ingen som kan bygga ett skydd mitt i stormen.
Det finns ingen som göra annat Àn att vÀnta och lÄta Tiden göra sitt... Tid Àr nÄgot man tror att man har, men inte vÀrdefullt nog att ta vara pÄ!


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0